• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Alt klart for Torpkonferansen 12. oktober!

Ti dyktige foredragsholdere er klare og påmeldingen er godt igang. Litt underholdning og noen overraskelser blir det også – her er det bare å sikre seg en plass!

(Klikk her for å gå rett til påmelding).

Endelig er programmet for fjerde utgave av Torpkonferansen på Scandic Park hotell klart. Sammen med våre medarrangører i SpareBank 1 BV, Torp Sandefjord lufthavn, KPMG og Allegro har vi satt sammen en kjøreplan for dagen som vi tror vil falle i smak for mange.

Vi begynner med registrering og lunsj fra klokken 12. Det faglige programmet går fra klokken 13 til klokken 18 – avbrutt av gode og begivenhetsrike pauser – før det blir middag, underholdning og mingling fra klokken 19 og utover.

Temaet for årets konferanse er TENK STORT. Vi gleder oss til å se og høre de følgende foredragsholderne:

* Anita Krohn Traaseth (44) er adm. direktør i Innovasjon Norge. Hun er en samfunnsengasjert næringslivsleder og blogger – av mange bedre kjent som @tinteguri. Anita kommer til oss med overskriften «Hvorfor Norge (og Sandefjord) nå må tenke større enn vi har gjort de siste 45 årene».

* Peter Groth (69) er en av landets beste eiendomsutviklere. Groth er tidligere mangeårig adm. direktør i Aspelin Ramm, og en av hjernene bak bydelen Tjuvholmen i Oslo. Eiendomsveteranen er en svært dyktig formidler, og vil med foredraget «Fremtidens byer» ta oss gjennom nære og fjerne problemstillinger.

* Cecilie Ystenes (34) er mental trener, coach, blogger, gjesteforeleser, motivator og spaltist i VG Helg. Hun har hjulpet alt fra landslagsspillere i golf, landslagskeepere i fotball, skuespillere på Nationaltheateret, A-laget til Vålerenga Fotball og store norske bedrifter med å nå målene sine.

* Francois Sibbald (45) er en språkmektig og underholdende komiker, motivator, skuespiller og foredragsholder. Francois omtales gjerne som Norges fremste «edutainer», og er vår konferansier for dagen.

* Marit Strømøy (40) fra Sandefjord er verdens beste kvinnelige racerbåtfører og artist. Hun har flere Grand Prix-deltagelser bak seg, og greide i 2015 mesterstykket å vinne et Formel 1-løp – som første kvinne i historien.

* Bjørn Erik Helgeland (43) er gründer og viseadm. direktør i Larvik-selskapet Abax. Han foretrekker det han kaller «artig og lønnsom ledelse», og er en svært populær foredragsholder. «I Abax tenker vi kjempefort i stedet for fort, fordi vi tror de raske spiser de trege», sier han om sitt foredrag hos oss.

* Yngvill Ofstad er sustainability developer i Ikea Norge, og kommer til oss for å snakke om møbelkjempens strategi for bærekraft. Hun vil blant annet berøre mulige tiltak for Ikea-etableringen i Sandefjord.

* Kristina Picard (38) er forbrukerøkonom i Storebrand og en anerkjent blogger. Kristina deler tips og erfaringer om lure (økonomiske) valg.

* Kårstein Eidem Løvaas (48) representerer Høyre og sitter på Vestfold-benken på Stortinget. Han er tidligere radiojournalist, og bosatt på Nøtterøy.

* Pia Gundersen (42) er daglig leder for kommunikasjonshuset Allegro i Tønsberg og Sandefjord, og skal vise oss en konseptuell tilnærming til sitt fag.

Klikk HER for å gå videre til påmeldingssiden.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!