Alt klart for Torpkonferansen 12. oktober!

Ti dyktige foredragsholdere er klare og påmeldingen er godt igang. Litt underholdning og noen overraskelser blir det også – her er det bare å sikre seg en plass!

(Klikk her for å gå rett til påmelding).

Endelig er programmet for fjerde utgave av Torpkonferansen på Scandic Park hotell klart. Sammen med våre medarrangører i SpareBank 1 BV, Torp Sandefjord lufthavn, KPMG og Allegro har vi satt sammen en kjøreplan for dagen som vi tror vil falle i smak for mange.

Vi begynner med registrering og lunsj fra klokken 12. Det faglige programmet går fra klokken 13 til klokken 18 – avbrutt av gode og begivenhetsrike pauser – før det blir middag, underholdning og mingling fra klokken 19 og utover.

Temaet for årets konferanse er TENK STORT. Vi gleder oss til å se og høre de følgende foredragsholderne:

* Anita Krohn Traaseth (44) er adm. direktør i Innovasjon Norge. Hun er en samfunnsengasjert næringslivsleder og blogger – av mange bedre kjent som @tinteguri. Anita kommer til oss med overskriften «Hvorfor Norge (og Sandefjord) nå må tenke større enn vi har gjort de siste 45 årene».

* Peter Groth (69) er en av landets beste eiendomsutviklere. Groth er tidligere mangeårig adm. direktør i Aspelin Ramm, og en av hjernene bak bydelen Tjuvholmen i Oslo. Eiendomsveteranen er en svært dyktig formidler, og vil med foredraget «Fremtidens byer» ta oss gjennom nære og fjerne problemstillinger.

* Cecilie Ystenes (34) er mental trener, coach, blogger, gjesteforeleser, motivator og spaltist i VG Helg. Hun har hjulpet alt fra landslagsspillere i golf, landslagskeepere i fotball, skuespillere på Nationaltheateret, A-laget til Vålerenga Fotball og store norske bedrifter med å nå målene sine.

* Francois Sibbald (45) er en språkmektig og underholdende komiker, motivator, skuespiller og foredragsholder. Francois omtales gjerne som Norges fremste «edutainer», og er vår konferansier for dagen.

* Marit Strømøy (40) fra Sandefjord er verdens beste kvinnelige racerbåtfører og artist. Hun har flere Grand Prix-deltagelser bak seg, og greide i 2015 mesterstykket å vinne et Formel 1-løp – som første kvinne i historien.

* Bjørn Erik Helgeland (43) er gründer og viseadm. direktør i Larvik-selskapet Abax. Han foretrekker det han kaller «artig og lønnsom ledelse», og er en svært populær foredragsholder. «I Abax tenker vi kjempefort i stedet for fort, fordi vi tror de raske spiser de trege», sier han om sitt foredrag hos oss.

* Yngvill Ofstad er sustainability developer i Ikea Norge, og kommer til oss for å snakke om møbelkjempens strategi for bærekraft. Hun vil blant annet berøre mulige tiltak for Ikea-etableringen i Sandefjord.

* Kristina Picard (38) er forbrukerøkonom i Storebrand og en anerkjent blogger. Kristina deler tips og erfaringer om lure (økonomiske) valg.

* Kårstein Eidem Løvaas (48) representerer Høyre og sitter på Vestfold-benken på Stortinget. Han er tidligere radiojournalist, og bosatt på Nøtterøy.

* Pia Gundersen (42) er daglig leder for kommunikasjonshuset Allegro i Tønsberg og Sandefjord, og skal vise oss en konseptuell tilnærming til sitt fag.

Klikk HER for å gå videre til påmeldingssiden.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Sense Kommunikasjon

e2 = energy 2 everybody!