• Arvato Financial Solutions leverer en komplett pakke av finansielle tjenester som forbedrer dine forretningsprosesser og leverer samtidig en bedre kundeopplevelse.

• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Spennende førjulstid i Sandefjord

SNF-julebordet er et av veldig mange hyggelige arrangementer i førjulsstria, og vi håper gjestene våre koste seg like mye som vertskapet. Men hva skal bandet hete?

Hjem til jul 22. desember

22. desember er det klart for en ny runde med «Hjem til jul» på Rukla. Vi gleder oss til å koble utflyttede sandefjordinger sammen med medlemsbedriftene våre.

For tredje gang vil vi – gjennom Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet – arrangere «Hjem til jul». Som navnet antyder er arrangementet for utflyttede sandefjordinger som skal hjem i juleferien – det være seg fra jobb i utlandet eller studier i en norsk storby.
Uansett livssituasjon ellers i året, kan deltakerne denne hyggelige førjulskvelden få en smakebit på hva næringslivet i Sandefjord har å by på.
For det er nemlig ikke bare utflyttede sandefjordinger på juleferie hjemme hos mamma som blir invitert. Byens bedrifter oppfordres til å sende en eller flere representanter – for å informere, ta imot henvendelser og knytte det som kan bli nyttige kontakter.
De to første årene var det flere gjester som endte opp med å få jobb i og flytte til Sandefjord på grunn av et første møte på Rukla denne førjulskvelden.
Det blir noe flytende i glasset, noe smakfullt å bite i og noe lett underholdning. En tale eller to blir det også, og hver bedrift vil få ett minutt til å presentere seg selv og eventuelle ledige jobber. Alle oppfordres til å kle seg passe pent, trykke opp oppdaterte visittkort og ta på seg et vinnende førjulssmil.

Påmeldinger fra dere medlemsbedrifter tar vi imot fortløpende. Send en epost til henrik@sandefjordnaringsforening.no hvis du lurer på noe.

Interesserte deltakere kan melde seg på arrangementet på websidene til Tenk stort-prosjktet ved å klikke HER.

Vel møtt og god jul :-)

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Spennende førjulstid i Sandefjord