• Arvato Financial Solutions leverer en komplett pakke av finansielle tjenester som forbedrer dine forretningsprosesser og leverer samtidig en bedre kundeopplevelse.

• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Spennende førjulstid i Sandefjord

SNF-julebordet er et av veldig mange hyggelige arrangementer i førjulsstria, og vi håper gjestene våre koste seg like mye som vertskapet. Men hva skal bandet hete?

Medlemstur 12. - 14. april 2018

Våren 2018 legger vi ut på nok en medlemstur. Denne gangen reiser vi med favorittflyplassens eget selskap Torp Booking; bli med oss til Poznan!!

Det er allerede nå fullbooket på medlemsturen.

De siste årene har 40 SNF-medlemmer vært i Vilnius, Riga og Warszawa, og nå gjør vi igjen klart for «vårens vakreste eventyr»! Denne gangen går turen til polske Poznan, og det er bare å holde av plass i kalenderen allerede nå.

Vi lover en god blanding av sosialt og faglig påfyll, og som sist ønsker vi å involvere SNF-ere ved å la deltakerne stå for det faglige programmet.

Er du spesialist på et område? Besitter du kunnskap som andre kan ha nytte av – for eksempel innen salg, ledelse, presentasjonsteknikk, motivasjon eller sosiale medier? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send en mail til henrik@sandefjordnaringsforening.no og forklar hva du kan tenke deg å prate om (NB! Vi ønsker ikke rene bedriftspresentasjoner).

Flere detaljer om turen for øvrig kommer når det nærmer seg, men her er litt nøkkelinformasjon allerede nå:

AVREISE: Torsdag 12. april 2018 kl. 11:45 fra Torp Sandefjord lufthavn
OVERNATTING: To netter på Novotel Poznan Centrum
HJEMREISE: Lørdag 14. april 2018 kl. 09:45 fra Poznan
PRIS: 5.390 kroner (fly, dobbeltrom på hotell, transport, to lunsjer, to frokoster og to middager er inkludert, tillegg for bagasje og enkeltrom)

Klikk på linken HER for mer informasjon.

Send en mail til Karina T.E. Kjæraas: booking@torp.no dersom du ønsker å stå på venteliste.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Spennende førjulstid i Sandefjord