Torpkonferansen 10. oktober 2018

10. oktober 2018 er det igjen klart for Torpkonferansen på Park hotell. Vi gleder oss stort til en full dag med 300 næringslivsrepresentanter fra Sandefjord.

Torpkonferansen 2018 er femte utgave av den viktigste møteplassen for næringslivet i vår region, og årets tema er «Den nye normalen»; basert på hvordan verden rundt oss endrer seg i raskt tempo. Alt dreier seg nå om digitalisering, teknologi, hvordan jobber vi, hvordan samarbeider vi, hvordan forholder vi oss til den enorme strømmen av informasjon osv.

Høsten 2017 var Berit Svendsen, Idar Kreutzer og Michael Jacobs noen av våre dyktige foredragsholdere (det kan du lese mer om HER). Vi jobber nå på spreng for å sy sammen et minst like sterkt program, og mer informasjon følger om kort tid.

Torpkonferansen arrangeres av Torp Sandefjord lufthavn, Allegro, KPMG, Sparebank 1 Buskerud Vestfold og oss i Sandefjord Næringsforening. Arrangementet finner som vanlig sted på Scandic Park Sandefjord.

Meld deg på arrangementet

Deltager 2 (fra samme firma)
Deltager 3 (fra samme firma)
Flere deltagere fra samme firma?

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

VIEW Frilans AS

Medlemstilbud på forsikringsløsning