Gamle tradisjoner og nye vinnere på Atlantic

140 SNF-venner storkoste seg med mat, musikk og mingling på vårt julebord onsdag.

Mange mener at julebordet er årets hyggeligste arrangement i Sandefjord Næringsforening og det er ingen grunn til å prøve å være uenig i det; tradisjonsrikt, sosialt og underholdende er viktige stikkord, og denne gangen hadde hele 140 stykker meldt seg på.
Vi setter stor pris på den gode oppslutningen, og håper alle var enige i at dette var en ordentlig trivelig kveld.

Bilder finner dere på vår Facebook-side – HER – de er tatt av Petter Holskjær. Takk, Petter!

Som vanlig ga Atlantic Selskapslokaler en super ramme for kvelden.
Feststemte og pyntede næringslivsaktører kunne først glede seg over aperitiff og musikk. Camilla S. Wold og hennes band spilte vakkert og løftet stemningen fra start.
Vi fortsatte med bordtrekning og gode velkomstord fra vår daglige leder Marit Sagen Gogstad. Her fikk vi blant annet inkludert en stor takk til Helene Berg Allum – for meget god hjelp ved vår nylige strategisamling – og ikke minst en markering av medlemsbedrift nr. 400, ECE Holding ved Elisabeth Funnemark.

Så fulgte to serveringer med deilig julemat – ribbetallerken med alt – og egnet drikke.
Mellom hovedrett og dessert var det klart for en ny tradisjon. Roar Kaupang har nylig gått av som styremedlem i SNF etter lang og tro tjeneste, men han har ingen planer om å bli borte. Litt oppmerksomhet er aldri feil, og vi er veldig glade for at Roar har sagt ja til å beholde ansvaret for premieutdelingen. For et enormt engasjement og gnistrende gjennomføring!
Her har du utviklet en spisskompetanse, Roar!
Bankkollega Camilla S. Wold var ”Tause Birgitte” da følgende fire vinnere ble ropt og applaudert frem:
* Årets nykommer: Rune Allerød i Q4 Næringsmegling.
* Årets deltaker: Arnt Christensen i Marco Forvaltning.
* Årets bidragsyter: Eiril Roberg, BK Grafisk.
* Årets ambassadør: Øystein Seim, Seim Maskin.
Takk til alle for strålende innsats og god hjelp gjennom året som snart har gått:-)

Etter en skummelt god karamellpudding, var det en glede å høre nabo og hotelldirektør Kari-Ann Norén fra Atlantic holde en inspirerende og god takk for maten-tale. Mat og stab ble gjort behørig og fortjent stas på, før det bar ut i baren for dem som ønsket det.
Alt i alt en ordentlig bra kveld med super mat, fine folk og god stemning!
Avslutningsvis sender vi nok en takk til Petter Holskjær, som tar med seg kameraet på fest og gir oss glimrende bilder. Det er ikke uten grunn han selv var blant prisvinnerne på julebordet i fjor!
Vi sier tusen takk til alle dere andre som var med på å gjøre kvelden så vellykket, og benytter anledningen til å ønske alle en god førjulstid videre:-)

Store hilsner fra Marit og Henrik

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet

For en bra uke! Vi har spolt litt tilbake, tenkt stort med nye aktører og hatt Vestfold-benken fra Stortinget på besøk. Blant annet!

Norway Power Yoga AS

e2 = energy 2 everybody!