Draaben Kulturbar

Draaben Kulturbar er en liten, intim bar i Sandefjord med en høy kulturprofil og et godt utvalg av vin, øl og brennvin. 10. juni er det igjen klart for Sandefjord Vinfestival!

Draaben Kulturbar i Torggata 28 har vært et treffsted for kulturglade og sosiale sandefjordinger i mange år. Det er jevnlige konserter og andre arrangementer på baren, og lørdagsjazzen er et «must» for mange.

10. juni 2017 gjentar Draaben fjorårets suksess når Sandefjord Vinfestival inviterer til vinfestival.

I fjor hadde over 200 gjester gleden av å smake seg gjennom den gamle og nye vinverden, høre foredrag og få kulturelle innslag underveis. I år blir festivalen enda mer omfattende med flere vinprodusenter og større, men like hyggelig telt. Hotel Kong Carl er barens samarbeidspartner på servering av mat under hele lørdagen, og inviterer til småretter og lunchretter inne og i bakgården.

Hotell Kong Carl arrangerer også Winemakers Dinner 9. juni med en av våre produsenter. Denne kvelden ble utsolgt på få timer. Brygga 11 har Winemakers Dinner 10. juni med champagne. Der er det fortsatt ledig plass.

Festivalen er for alle som er interessert i vin og som har lyst til å lære mer om denne fascinerende verden.

* Festivalen arrangeres i et stort selskapstelt utenfor Draaben Kulturbar
* Vinprodusenter fra ulike vinland er selv tilstede
* Smaking av over 100 ulike viner
* Vinforedrag inne på Draaben
* Sesongavslutning på ettermiddagsjazzen er inkludert

Billetter kr 475 + avgifter på www.hjertnes.no .

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet

For en bra uke! Vi har spolt litt tilbake, tenkt stort med nye aktører og hatt Vestfold-benken fra Stortinget på besøk. Blant annet!

Tilbud fra Proweb

Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke