Eie Eiendomsmegling Sandefjord og Stokke

Med 10 meget erfarne ansatte er kontoret i Eie Sandefjord klar for skikkelig eiendomsmegling i Hvalfangerbyen.

Vårt team driver med rendyrket eiendomsmegling med ett hovedfokus: Å oppnå høyest mulig salgspris ved å fremheve din bolig fra sin aller beste side! Vårt team skreddersyr en pakke som er unik for hver enkelt bolig, slik at den fremstår som drømmeboligen for potensielle kjøpere. Dette gjør vi ved å samarbeide med profesjonelle fotografer og interiørkonsulenter, samtidig som vi benytter oss av digital markedsføring via sosiale- og lokale medier. Dermed er alle muligheter tilstede for at din bolig får best mulig presentasjon.

Vi setter kvalitet og sikkerhet høyt. Du som kunde skal være trygg og ha tillit til oss gjennom hele prosessen. Vi overlater ingenting til tilfeldighetene og du skal være trygg på at du har oppnådd best mulig pris når du aksepterer det høyeste budet hos oss.

Vi håper du også gir oss tilliten, slik veldig mange har gjort før deg, til å selge din bolig på en skikkelig måte. Hjertelig velkommen til oss på brygga for en dedikert boligprat!

Kontaktdetaljer:

Rasmu Boutenko Martinsen
Kontorsjef | Eiendomsmeglerfullmektig

Mob 414 44 764 | Sentralbord 334 73 000 | e-post rbm@eie.no | www.eie.no

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Showpakke fra Ivo DaCapo og Scandic Park Sandefjord

VIEW Frilans AS