Furu egg AS

Gårdsbutikk & selskapslokaler på Furustad

Gårdsbutikk

Det selges egg direkte fra gården i eget utsalg.
Utsalget er åpent i tiden 09-13 på hverdager samt 09-12 på lørdager.

Egg - dagferske egg fra frittgående høner. Selges på brett av 30 egg/brett. 10’pk kan også kjøpes.

KaramellpuddingFuru Egg har efterhvert blitt berømt for sin karamellpudding. her produseres store og små former. I hovedsak foregår produksjonen før hver helg, men også ved andre anledninger. For å være sikker på levering til bestemt tid, anbefales forhåndsbestilling.

Selskapslokaler

Furu Egg har eget selskapslokale. Dette er ingen bankettsal, men i en del av det gamle hønsehuset. Innimellom gårdsbutikk, arbeidsrom og eggkjøle, er resterende areal gjordt om til selskapslokale. Og nettopp de uformelle omgivelse gjør at det blir en meget god og avslappet stemning blant gjestene. Her er det mulighet både for lukkede selskaper, men også åpne arrangementer som alle kan melde seg på til. Oppslag om disse blir lagt ut i gårdsbutikken, annonsert på Facebook, og på hjemmesiden.

Furu Egg har fast kokk, Asbjørn Ekenes, som tidligere har 30 års erfaring som kokk ved Atlantic Hotell. Til lukkede selskaper får gjestene akkurat den menyen som man ønsker. På de åpne arrangementene serveres ofte god gammeldags husmannskost. Erter Kjøtt og Flesk eller Stekt Flesk og Duppe er veldig populære retter. Normalt serveres maten fra buffet, og vi er kjent for å ha rikelig med mat. Karamellpudding er standard dessert alle kvelder.

Vi har serveringsbevilling og skjenkebevilling med alle rettigheter. All mat blir laget fra grunnen av i eget kjøkken.

Ta gjerne kontakt for mere informasjon.

E-post: post@furuegg.no

Web: www.furuegg.no

Furustadlia 30
3232 Sandefjord

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Norway Power Yoga AS

VIEW Frilans AS