Gurusoft AS

Gurusoft spiller på lag med sine kunder.

Gurusoft er eid av gründerne som alle jobber i selskapet og vi er en del av Netthandelsbyen Sandefjord. Siden oppstarten i 2007 har vi vokst til å bli 21 guruer har over 250 kunder som betjenes via vårt partner- og forhandlernettverk rundt om i Norge og deler av Skandinavia.

Vår forretningsidé og misjon er å levere produkter og tjenester som kan forenkle og automatisere din hverdag. Med våre løsninger kan du vokse og ta strategiske valg uten å bekymre deg for teknologiske begrensninger.

Gurusoft har to forretningsområder: Rapporteringsverktøy og netthandelsløsninger.

Gurusoft Report har utviklet en ledende rapporteringsløsning for bygg, eiendom, industri, vann, avløp og renovasjon. Det unike med Gurusofts rapporteringsløsning er at vi har utviklet forretningsløsninger som er spesialtilpasset våre kunders arbeidsoppgaver.

Hva sier våre kunder om Gurusoft Report?

”Gurusoft har hjulpet oss med å samle og sortere online-daa og laboratorieresultater. Nylig har vi også tatt i bruk Altinn-modulen, som sparer oss for mange timers manuelt arbeid. Gurusoft er et kjempeverktøy for å få oversikt over ulike parametere, som igjen hjelper oss med å drifte prosessene våre optimalt. Gurusoft har gode og brukervennlige rapportløsninger der vi selv kan lage kurver og trender. Vi opplever et solid samarbeid med Gurusoft.”  Synnøve Talgø Prosessingeniør - – http://www.ivar.no

Gurusoft Ecommerce er en plattform  for produktinformasjon og netthandel beregnet for store og små aktører enten nettbutikken henvender seg til bedriftsmarkedet eller forbrukermarkedet. Når kunder skal evaluere løsninger blir Gurusoft ofte vurdert som den mest fleksible og skalerbare netthandelsløsningen på toppen av interne systemer (ERP) levert av bla. Visma, Microsoft og SAP. Kunder som hyttetorget.no er blant Norges mest funksjonsrike nettbutikker.

Hva sier våre kunder om Ecommerce?

”Som en liten familiebedrift ble flere leverandører vurdert, men valget falt på Gurusoft etter de presenterte et meget detaljert og ryddig tilbud, samtidig som de referansene vi sjekket hadde gode erfaringer med Gurusoft. 2016 ble vårt beste år noensinne og det hadde vi aldri klart uten samarbeidet med Gurusoft. De leverer alltid i henhold til tidsfrister og pris”. Anders Ribben Simensen Brynje of Norway – https://www.brynje.no/

Våre kunder er;

Ta kontakt med Gurusoft i dag:

Gurusoft AS
T: 92 44 09 99
E: post@gurusoft.no

A:
Østre kullerød 5
3241 Sandefjord
www.gurusoft.no

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Tilbud fra Proweb

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker