• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Norgeshus Birkelund & Sommerstad AS

Norgeshus Birkelund & Sommerstad AS er et boligbyggerselskap med base i Andebu. Firmaet er med i Norgeshus-kjeden og har som motto: «Du bestemmer – vi tilpasser!».

Firmaet ble etablert i 1997 og har vært leverandør av Norgeshus siden 2002. Våre 16 ansatte har alle fagbrev og bred kompetanse innen sine fagområder. Som totalleverandør styrer vi hele byggeprosessen fra A til Å, og der vi ikke sitter med kompetansen har vi meget kompetente samarbeidspartnere.

Vi bygger for private, offentlige og næringsliv i Vestfold.

Norgeshus - bolig
I tillegg til våre typehus kan alle våre boliger tilpasses og endres slik du måtte ønske. Har du spesielle ønsker kan en av våre arkitekter tegne en bolig helt etter dine ønsker og behov. Be om å få tilsendt vår rikholdige Husbok med prisliste og forenklet leveransebeskrivelse.

Norgeshus - hytte
Planlegger du å bygge en hytte på fjellet eller ved sjøen vil du finne mange eksempler og ideer i vår hyttebok. Vi tilpasser og endrer slik du måtte ønske. Be om å få tilsendt vår Hyttebok med prisliste og forenklet leveransebeskrivelse.

Tomter/tomteområder
Vi utvikler og prosjekterer egne tomteområder for bolig- og fritidsbebyggelse. I Andebu kommune har vi for salg byggeklare boligtomter i Heimdalåsen og Øvre Hoksrød. Norgeshus næringsbygg/barnehager/boligområder mv. I samarbeid med Norgshus as hovedkontor har vi lang erfaring og kompetanse i prosjektering, utvikling, tegning og oppføring av offentlige bygg, skoler, barnehager og større boligområder.

Landbruk
Etter mange års erfaring i bransjen har vi opparbeidet en særlig spisskompetanse innen driftsbygninger for landbruket. Våre konsepter er også etterspurt av andre entreprenører i bransjen.

Rehabilitering/påbygg/tilbygg
Vår håndverksavdeling utfører alt av små og store oppdrag innen rehabilitering, påbygg og tilbygg. Be gjerne om et møte med forhåndsbefaring og motta et prisoverslag.

Ta kontakt for en hyggelig prat!

Norgeshus Birkelund & Sommerstad AS
Sagveien 1, 3160 Stokke - www.norgeshus.no/

Adm./Teknisk avd./Håndverktjenester:
Tlf: 33 69 90 00, Torstein Sommerstad
Epost: post@byggbs.no

Salgsavd. tomter, Norgeshus/-hytter
Tlf: 908 53 961, Erik Schou
Epost: erik.schou@norgeshus.no

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!