Terki AS

Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki er en kunnskapsbedrift med hovedsete på Torp IT på Østre Kullerød i Sandefjord.

Selskapets ansatte er eksperter på digital tjenesteutvikling og innovasjon når det gjelder analoge og digitale kundereiser, og leverer tjenester innen strategisk rådgiving, prosjektledelse og teknologiutvikling.

Selskapet har stort fokus på å være tilstede der disruptiv teknologi møter etablerte forretningsprosesser, og er en digital samarbeidspartner for ledende merkevarer i Norge og Norden, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Terki selger ikke standardprodukter, men virkeliggjør idéer. Teknologien er i stadig utvikling og Terki er i stand til å velge riktig teknologi ut fra en samlet pragmatisk vurdering, der kundens behov står i fokus. De bistår gjerne som konsulenter med å løse kompliserte integrasjonsutfordringer eller andre prosjekter der kompetanse og erfaring kan være nøkkelen til suksess.

11. og 12. april holder Terki kurset: drift og utvikling av kundesenter
Les mer og meld deg på HER

Kontakt info:
Tel:+47 33 29 31 70
E-post:post@terki.no

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Gran Canaria Ferieboliger AS