• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

• Den lille restauranten med stor smak!

• Gullsmed Sophia Brand finner du i hjertet av Sandefjord sentrum.

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!

Dagene og ukene før ferien har vært et race, og nå har vi kommet til bunns på to do-listen!

Ledelsesprogrammet Ordtilhandling!

Ledelsesprogrammet Ordtilhandling er et samarbeid mellom Hans Trygve Kristiansen og Skagerak Consulting.

28. august starter et nytt kull på ledelsesprogrammet Ordtilhandling og medlemmer i Sandefjord næringsforening tilbys med dette en spesiell rabatt.

Ledelsesprogrammet Ordtilhandling er praktisk orientert, basert på lang erfaring og kjent utviklingsteori. Utvikling skjer i dyptgripende prosesser i samspill med andre ledere fra store og mellomstore bedrifter og organisasjoner i Norge. Vi leverer ikke enkeltstående og underholdende kurs, men dynamiske og krevende prosesser hvor vedvarende endring mot ambisiøse mål oppstår. Ansvarlig for programmet er Hans Trygve Kristiansen som har jobbet med dette de siste 24 år og som nå samarbeider med erfarne ledelsesrådgivere i Skagerak Consulting.

Programmet gjennomføres på Farris Bad i Larvik over seks moduler av to dager med oppstart mandag 28. august. Mellom hver samling deles deltakerne inn i mindre treningsteam som følges opp av trenerne og coaches tett. Alle samlingene inneholder omfattende gruppearbeid og motiverende foredrag. Alle som deltar får individuelle oppgaver mellom samlingene.

Som medlem av Sandefjord Næringsforening får du kr 5.000 i rabatt på ledelsesprogrammet hvis du melder deg på før 20. mai (forutsetter at det fortsatt er ledige plasser)

Klikk på linken HER ( www.ordtilhandling.no) for mer informasjon og henvend deg til Ellen Liverød Aasmundtveit for å melde deg på og få rabatt som SNF-medlem. Du treffer Ellen på telefon 915 53 230 eller epost: el@skc.no. Alternativt kan du kontakte Hans Trygve Kristiansen på telefon 901 83 799 eller epost: hans.trygve.kristiansen@ordtilhandling.no

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!