• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Endelig sommerferie!

Dagene og ukene før ferien har vært et race, og nå har vi kommet til bunns på to do-listen!

Som alle andre har vi lagt bak oss en utrolig hektisk periode. «Førferie»-tiden seiler opp som minst like begivenhetsrik som førjulsstria, spør du oss, men heldigvis er det like hyggelig også.
Marit har blant annet vært i Fredrikstad sammen med en stor delegasjon fra Vestfold.
Det var Vestfold fylkeskommune som tok initiativet, og Sandefjord Byen Vår og Sandefjord kommune var representert i tillegg til oss i SNF.

Fredrikstad har blitt kåret til Norges mest attraktive by i 2017 og vi var naturligvis veldig interesserte i å høre hva de har gjort. Vi fikk med oss en gjennomgang av kommune, politikere, næringsforening og sentrumsleder, og tok oss en liten tur rundt i byen for å se.
Aktørene i «Plankebyen» la vekt på at nøkkelen har vært det gode samarbeidet mellom foreningene, kommunen og politikerne.
Dette klinger bra i våre ører, da nettopp samarbeid er noe vi stadig oftere setter fokus på.

Videre har vi møtt prorektor Kristian Bogen på Høgskolen i Sørøst-Norge – også det skjedde med de andre næringsforeningene – for å se på hvordan næringslivet og akademia kan jobbe sammen.
I tillegg har det vært hyggelige sommeravslutninger flere steder.
Blant annet har vi arrangert grillfest med gjengen på Gründeriet – det fant sted hos Fjordfolk på Framnes – og Henrik har arrangert sommerlunsj og oppdatering for samarbeidspartnerne i Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet på Park. Begge deler var både hyggelig og vellykket.
Siden sist har vi også fått noen nye medlemmer, men vi har dessverre også mistet et par stykker. Det er slikt som skjer enkelte ganger – gjerne når en bedrift avvikler eller i forbindelse med endringer i ledelsen – men heldigvis forekommer det ikke ofte.

Utover det har vi planlagt Vestfold-stand og arrangementer på Arendalsuka i august. Der skal vi være på plass for å promotere «Vestfold – mulighetens fylke». Det blir spennende! Vi har også landet noen bookinger til Torpkonferansen. Torsdag sendte vi også ut nyhetsbrev til alle medlemmer og interessenter, og vi har linet opp arrangementskalenderen for tiden som kommer.
Det er deilig å gå inn i feriemodus, og vite at til og med frokostmøtedatoer for 1. halvår 2018 er spikret!

Dette betyr at vi har jobbet oss helt til bunns på «to do»-listen vår, og disse linjene er noe av det siste som hamres ned på PC-en før den pakkes bort for en stund.
Vi benytter anledningen til å oppfordre alle til å bruke byen!
Det skjer MASSE i Sandefjord i sommer, og alle ta ansvar ved å gå på konserter, besøke gallerier, spise og drikke ute – rett og slett sørge for at alle initiativene og ildsjelene får sin fortjente belønning.

Da gjenstår bare å ønske god sommer. Nyt lyse og varme dager og kvelder hjemme og ute – vi gleder oss til å se dere igjen i august :-)

Adios, au revoir, ciao og hade!
Sommerhilsner fra Mona, Marit og Henrik

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!