• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Felles strategi for hele Vestfold!

Sist uke reiste vi sammen med 4 av næringsforeningene i Vestfold til Amsterdam, på en 2-dagers strategisamling.

Målet med turen vart å finne ut av hvordan vi bør samarbeide det neste året. Dette ble både en effektiv og nyttig økt, som vi håper og tror at vil komme alle våre medlemmer til gode. Blant annet la vi planer for sommerfesten 2016, hvor vi ønsker at hele næringsfylket kan samles til en annerledes og morsom fest. Det er bare å glede seg!
I tillegg besøkte vi Amsterdam Marketing, som jobber med både næringslivet og de omkringliggende byene. De lærte oss mye om hvordan og hvorfor det gagner oss alle med et samarbeid på tvers av både fylke – og landegrenser.

Henrik har sendt søknad til kommunen om en fysisk «Tenk stort»- installasjon i Badeparken, så nå krysser vi fingre for at den går igjennom.
Vi så for øvrig en morsom installasjon i Amsterdam; et kjempestort gult bord, med to stoler, i en liten gågate. Herlig, snakk om å tenke stort!?

Nav holdt sin første nettverkskonferanse sist mandag. Mange interessante innlegg på programmet, blant annet vår Henrik som fikk 5 minutter til å snakke om «tenk stort – tenk sandefjord».

Gründeriet får naturlig nok mye oppmerksomhet for tiden, med god hjelp fra medlemmer er det både hektisk planlegging, mange befaringer og pga et lavt budsjett - mye pruting. Tirsdag kjøpte vi 30 stoler på finn.no næring og de ble levert allerede på onsdag, så da har vi i hvertfall noe å sitte på... :-)

Sist uke holdt vi også høstens fagsamling på Folkeuniversitetet. En stor takk til Folkeuniversitetet og Vibeke D. Horn, som sørget for en god gjennomføring.

Det er kanskje ikke til å tro, men vi HAR mange arrangementer igjen før jul! Ta en titt i møtekalenderen, det er både sosialt og faglig - kanskje det er noe som passer for deg?

Håper vi sees!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Ecofleet gir deg 15%

Juletilbud fra Matlykke