• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Festlige forberedelser (1.juni 2015)

Små og store møter preget forrige uke for oss i næringsforeningen.

Årets siste maidager gikk blant annet med til å forberede vårt siste frokostmøte før sommeren, og vi er veldig fornøyd med å få et stornavn som Eyvind Hellstrøm til Sandefjord. Kapasiteten er begrenset på Midtåsen, men vi er sikre på at dere som rakk å melde dere på får en veldig start på dagen.

Sammen med lederne for de andre næringsforeningene i fylket, jobber Marit med å legge siste hånd på verket før årets sommerfest. Det skjer på Støperiet i Tønsberg 17. juni, og vi håper å se mange kjente fjes fra Sandefjord!

Videre holdt hun foredrag for NAV sentral i Oslo på onsdag – om samarbeidet vi har i Sandefjord og Vestfold – og for Stokke næringslivsforening på fredag. Tema der var vårt arbeid i SNF og ikke minst næringsutvikling i den kommende storkommunen. Marit hadde også et interessant møte med NAV og bemanningsbransjen.

For Henriks del er det nå Grenseløse muligheter for alle pengene. Nye sponsorer tikker inn sakte, men sikkert, og det er veldig inspirerende å se hvor positivt prosjektet blir mottatt rundt om blant dere bedrifter. Henrik presenterte prosjektet hos Consilio Kommunikasjon i Tønsberg på torsdag og på frokostmøtet til Norsk Petroleumsforening på Park Hotel dagen etter – det er viktig å spre budskapet på forskjellige arenaer!

I tillegg har han gjort ferdig briefen/prosjektbeskrivelsen for kampanjen vår, og en rekke lokale byråer er blitt bedt om å delta. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du kjenner til noen kreative hoder som kan bidra!

Ha en fin sommeruke alle sammen!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!