Full fart etter ferien (uke 16 - 2015)

På tide med en ny oppdatering fra oss!

Mye av tiden i dagene før påske gikk med til dokumentasjon som årsberetning, protokoll, presentasjon osv. i forbindelse med generalforsamling.

Henrik fikk treffe styret i YBS (nettverket for yngre i Sandefjord) i et møte, hvor de oppdaterte oss på sine aktiviteter og møter. Vi var noen timer på Jahrestranda næringspark, hvor vi fikk en gjennomgang av historien, dagens business og fremtidsplanene der ute – spennende!

Jeg, blant flere andre i Vestfold, holdt et innlegg på et møte som Jordvern Vestfold (som jobber for et bedre lovhjemlet vern av matjorda) arrangerte på Gjennestad. Temaet var såkalt dialogbasert arealutvikling – nærmere bestemt hva vi synes om dagens dialog rundt vern av matjorda vår i forhold til utbyggingsarealer. Klikk HER hvis du vil lese litt mer om dette.

Før vi tok noen dager påskeferie, sendte vi ut vårt første kvartalsvise nyhetsbrev i 2015. Vi jobber for tiden med flere ulike prosjekter, og har etter påske vi innsett at dette blir en travel vår! Henrik med fokus på «Grenseløse muligheter» og jeg blant annet på det nye nettverket SBN.

Høgskolen Buskerud og Vestfold har hatt et statusmøte på Vivant-prosjektet (IKEA til Vestfold). Vi har vært i møte med et av våre medlemmer, Findex, som holder til på Huvik Brygge.De ønsker å lage et kontorfellesskap, klikk HER hvis du vil lese mer om det. Kanskje du kjenner noen som dette kan være aktuelt for? Tips i vei!

I tillegg kommer alle de vanlige gjøremålene – som kontakten med eksisterende medlemmer og verving av nye, og ikke minst forberedelser til vårens første frokostmøte.
Vi sees på Tømmermannsløkka i morgen kl 07:30!

Ha en god arbeidsuke :-)

Marit, 13. april 2015

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Nybrent kaffe på jobben!