• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

• Den lille restauranten med stor smak!

• Gullsmed Sophia Brand finner du i hjertet av Sandefjord sentrum.

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!

Dagene og ukene før ferien har vært et race, og nå har vi kommet til bunns på to do-listen!

Godt nytt år!

Etter en kort, men god ferie er hverdagen tilbake for fullt. Siden sist er vi blitt tre ansatte, og nå skal vi fylle Hjertnes!

Det er alltid sunt med noen hvileskjær, og uken med jule- og nyttårsferie har hjulpet godt for velbrukte SNF-batterier. Vi håper alle dere medlemmer også har hatt noen rolige dager og har kommet godt igang igjen.
Det var hektisk på tampen av fjoråret, og vi rundet av på en veldig fin måte.
22. desember arrangerte vi Hjem til jul på Rukla for annen gang. Omkring 25 bedrifter fikk vise seg frem for 80 utflyttede sandefjordinger og andre nysgjerrige, og vi hadde en hyggelig samling med mat, drikke og musikk – samt bedriftspresentasjoner og gode muligheter for å mingle og knytte nye kontakter. Tilbakemeldingene så langt er veldig positive, og det er hyggelig.

Vi rakk mye annet i julestria også. For eksempel sendte vi inn vårt høringsinnspill til Vestfold Fylkeskommune vedrørende investeringer og prioriteringer om fylkesveger i perioden 2018-2021.
Trafikkflyten er viktig for næringslivet, og i vårt innspill fokuserte vi blant annet på ny vei til Kodal, bedring av tilbud for myke trafikanter i Torpområdet, bedre sikring av Lingelemkrysset og generell satsing på kollektivtiltak.
Bittelille julaften sendte vi også et nyhetsbrev til alle medlemmer – det var spekket med nyheter. Ikke minst om at vi øker fra to til tre ansatte!
Vi i SNF-administrasjonen har hatt det svært travelt det siste året, og det har vært veldig hyggelig å få Mona Visted med på laget. Hun hadde sin første arbeidsdag mandag denne uken, og kommer til å bety mye for oss i sin rolle som administrasjonsmedarbeider. Velkommen, Mona!:-)

Hvis du ikke har mottatt nyhetsbrevet og ønsker det tilsendt, kan du sende en mail til post@sandefjordefjordnaringsforening.no. Der vil du blant annet få informasjon om det vi skal drive med fremover; Hjem til jul var vårt 25. og siste arrangement i 2016, og aktivitetsnivået kommer ikke til å være noe mindre i 2017.
Først ut er vårt storfrokostmøte på Hjertnes 19. januar. Sandefjord kommune skal være vertskap når vi arrangerer kick-off for næringslivet i storkommunen, og vi tenker som kjent stort; målet er å fylle salen!
Kommunesammenslåingens «far» Jan-Tore Sanner kommer – det gjør også hans «medsammensvorne» Erlend Larsen, Bjarne Sommerstad og Bjørn Ole Gleditsch. Ordførertrioen vil sammen med rådmann Gudrun Haabeth Grindaker og kommunens nærings- og eiendomssjef Geir Bjelkmyr Østvang fortelle om noen av sine planer for Nye Sandefjord. Vi venter også andre innslag – både musikalske og faglige – fra scenen. Det blir spennende!

Det er 2. januar og vi sitter her på Gründeriet – tre ansatte – med fulladede batterier og godt humør. Vi er bra i gang og gleder oss stort til nok et år med god kontakt med dere medlemmer og andre næringslivsaktører.
Vi håper dere fortsetter å komme med innspill, tips og tilbakemeldinger – det er viktig for oss!
Ha en super arbeidsuke:-)

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!