• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

• Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Tråkker til fra Polen til Andebu

Vel tilbake etter påskeferien stupte vi ut i et hektisk vårprogram. Attpåtil skal vi sykle til jobben!

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Selv om det nå føles som det er leeeenge siden jul og nyttår, har vi fortsatt en viss følelse av å være i gang med noe helt ferskt.
Det er i hvert fall bra at batteriene ble ladet skikkelig godt i feriedagene, for vi har hatt en pangstart på 2018!
Vi startet med en samling for vårt salgsnettverk allerede 4. januar, der temaet var «Hvilke personlighetstyper kan vi møte og hvordan kan vi drive business med dem?». I denne nettverksgruppen er det for øvrig plass til flere deltakere, så send oss en mail hvis du er interessert.

Ledige plasser er det også til vårt frokostmøte på Hjertnes onsdag 17. januar, men det er nå over 350 påmeldte til samlingen (du finner mer informasjon og link til påmelding her på våre arrangementsider).
Ordfører Bjørn Ole Gleditsch og Jotun-sjef Morten Fon er blant foredragsholderne, og for en fantastisk oppslutning!
Hvile får vi gjøre i helgene, for dagen etter skal vi til Komplett og arrangere en ny samling for aktørene i netthandelsbransjen. Vi får besøk av professor Per Egil Pedersen, som skal prate om klynger. Tips gjerne aktuelle deltakere om dette møtet (invitasjonen har ikke gått ut til alle).

Vi har også fått gjort en god del annet. For eksempel har vi fått profesjonell hjelp til å se på vedtektene våre, og om vi bør foreslå endringer på vår generalforsamling 14. mars. Vi har også hatt en kommentar på trykk i Sandefjords Blad, og gått gjennom hvordan vi ligger an med tanke på GDPR-reglene som trer i kraft til våren.
I tillegg har vi planlagt Tenk stort-aktiviteter og fortsatt kampanjene i sosiale medier og på websiden vår, tenksandefjord.no. Husk å tipse oss om ledige stillinger og spennende nyheter - aktivitetene våre når ut til mange!
Vi har også diskutert prisutdelinger, grublet om strategisk næringsplan og hatt flere gode møter med noen av våre mange hyggelige medlemmer.

God driv, med andre ord, på vei inn i det nye året, men nå har vi kommet til bunns på to do-listen; god helg!!

Mona, Marit og Henrik

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Tråkker til fra Polen til Andebu