• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Heftig race mellom ferieukene!

Vi i Sandefjord Næringsforening er godt inne i tidenes travleste periode, men et lite blogginnlegg måtte vi få skvist inn!

Mellom vinterferien og påskeferien har vi i næringsforeningen rekordmange aktiviteter; generalforsamling, to frokostmøter, møtecup, medlemstur og fellesmøte om jernbane. I tillegg besøker vi dere medlemsbedrifter, planlegger nye samlinger og prøver å få unna den daglige donten, så det er ikke noe problem å finne noe å skrive om.
La oss begynne med det nye samarbeidsprosjektet møtecup.
Du verden for en jobb det var i forkant. Alt fra kobling av møter, oppsett av bord, rigging, markedsføring, innredning, alle oversikter og registrering... Puh!
MEN – det gikk jo bra og vi må skryte av dette helt nye samarbeidet, med våre gode venner i Fjordfesten og Sandefjord Fotball! Alle har ressurser på ulike områder, og oppgavene ble fordelt og gjennomført etter de beste evner.
Bra jobba, alle mann/damer:-)

Generalforsamling gjennomføres på tradisjonelt vis hvert år. Dette er en fin samling på Park, med formelt program, torskemiddag og underholdning.
Vi i administrasjonen synes selv at dette er blant våre hyggeligste arrangementer, og det tror vi mange er enige om.
I år fikk vi ny styreleder – Morten Gran – et nytt styremedlem i Birgitte Feen og et nytt varamedlem i Hans Viggo Nielsen. Velkommen skal dere være! Og til dere som nå gikk ut – Espen Thorbjørnsen og Ingelise Holland Schliekelmann – takk igjen for super innsats!

Felles for alle i styret er at de tenker stort. Og hvis det er ett område der mange tenker stort i Vestfold om dagen, så er det om Intercity.
Det er nå det gjelder. Det er nå viktige avgjørelser skal tas, eller i hvert fall i løpet av det neste halve året, hvis vi skal bli ferdige dette århundret.
Vi mener at hvis man skal kunne mene noe vettugt om noe, så må man sette seg ordentlig inn i saken! Derfor var det fint å få gjennomført et informasjonsmøte sammen med de andre næringsforeningene og NHO Vestfold – det var en nyttig og interessant samling!

Videre; vårt magasin ser straks dagens lys. Rett før påske dumper det ned i samtlige postkasser i storkommunen, og vi gleder oss. Vår egen journalist Henrik har nok en gang fått prøvd seg på gamle kunster, og han påstår faktisk at Marit er en litt enklere redaktør å forholde seg til enn Trygve Hegnar.
Det blir et magasin med enn så lenge hemmelig navn og 68 sider med det vi tror og håper er interessant stoff for mange. Moro!
Førstkommende torsdag tar vi så med 40 SNF’ere til Warszawa på årets medlemstur. Vi er kjempefornøyd med programmet – både med og uten fokus på faglig utvikling. Blant annet skal flere av deltakerne bidra med innlegg, og for oss er det smart og viktig å vise at man kan samarbeide på en slik måte.

Det er vår i luften. Morgener og kvelder blir stadig lysere, og vi hjelper deg gjerne å fylle dagene. Husk å sjekke innom arrangementskalenderen vår så du ikke går glipp av noe! Neste stopp etter Warszawa-turen er frokostmøtet på Park 5. april. Vi sees der!

Ha en super uke – Marit :-)

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Saga Regnskap og Rådgivning tilbyr gratis seminar