• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Heseblesende før ferien (15. juni 2015)

Som alle andre er det mye vi gjerne skal ha på plass før ferien begynner, og de siste to ukene har det gått i ett for oss i næringsforeningen

Marit har blant annet hatt fullt opp med forberedelser til frokostmøte på Midtåsen og sommerfest på Støperiet, mens Henrik rykker stadig nærmere nye og viktige milepæler for Grenseløse muligheter.

Vi er ganske bra i rute begge to, og har i tillegg gjennomført dette:

• Henrik har vært på sommerfesten til Sandefjord Byen Vår, der han presenterte status for prosjektet.
  • Han har også hatt en rekke møter med potensielle sponsorer, og har også begynt å møte mulige samarbeidspartnere.
  • Marit har vært i møter med Byavisa og PwC om ny «Hjerte for byen»-kåring.
  • Hun har også deltatt på generalforsamling i Oslo for NHO sentralt og på styremøte i NHO Vestfold.
  • Marit har også arrangert et møte med noe av ordførerne i fylket, om felles Vestfold-deltagelse på ONS 2016.
  • Frokostmøtet på Midtåsen - som ble en kjempesuksess!
  • Fagsamlingen her på Komplett Arena – der SNF-medlem Hilde Glenne ga oss gode råd om presentasjonsteknikk – ble også svært godt mottatt.
  • I tillegg har vi har forberedt materiell m.m. til Torpkonferansen.
  • Vi har også hatt gleden av å besøke flere medlemsbedrifter – som Pilot Flyskole, Komplett og Teknomed. Det gror godt i foreningen!
  • Fredag satt vi stille på kontoret foran hver vår PC, for å få unna alt ventende «papirarbeid»…

Det drar seg som nevnt mot ferie, og i juli holder vi stengt her på Komplett. Før det skal vi blant annet avslutte sponsorinnhentingen til Grenseløse muligheter, og det er godt mulig din bedrift har fått mail av Henrik. Han har nemlig satt siste frist for deltagelse til førstkommende fredag, så det er nå det gjelder!

Utover det ønsker vi alle en god arbeidsuke, og så håper vi å se dere i Tønsberg på onsdag!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!