• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Hjemme igjen

De første jobbukene etter ferien har rast avgårde. Nå er vi klare til fullt fokus på hjemmebane.

Ferie er supert og vi har kost oss i inn- og utland, men nå har hverdagen for lengst meldt seg for oss i SNF.
Og jammen har vi kastet oss ut i det fra start!
* Enkelt forklart gikk den første uka med til å rydde i mailboksen og åpne kalenderen.
* Den andre uken besto blant annet av oppgaver og aktiviteter som hadde hengt igjen fra før ferien. Vi fikk også gjennomført høstens første styremøte, og Marit deltok på en debatt på Torget.
* Så smalt det i uke 3 – på Sørlandet!

For første gang var næringslivet i Vestfold samlet representert på det som er blitt møteplass nr. 1 for politikere, organisasjoner, lobbyister og medie- og kommunikasjonsfolk – nemlig Arendalsuka.
Vi i SNF tok initiativet og med midler fra fylkeskommunen sto vi på stand i fire dager sammen med de andre næringsforeningene og NHO Vestfold.
Det vi solgte var «Mulighetenes fylke», og basert på våre medlemmers innspill fra tidligere hadde vi valgt oss ut noen temaer:
* At Intercity-prosessen holder fart.
* Rammebetingelsene på Torp Sandefjord lufthavn.
* Etablering av arbeidsplasser/midler/prosjekter.

Arendalsuka er en stor mingle- og møteplass, og underveis fikk vi mange gode møter med politikere og andre. Mellom slagene knyttet vi kontakter og samlet erfaringer, og oppsummert kan vi slå fast at Arendalsuka var enormt imponerende. Her har de virkelig greid å tenke stort!
Nå har vi rigget ned og landet på Gründeriet. Det er mer oversiktlig, men nok å ta seg til!
Denne uken venter høstens første frokostmøte, og vi gleder oss til å besøke Hasås i Kodal. Trelastbedriften fyller 60 år i år, og påmeldingen er god. Meld deg på HER du også!
Vi gjør også klar til oppstart for de nye nettverkene våre – de leser du mer om HER.

For Henriks del er det full fart fremover med Tenk stort, tenk Sandefjord-prosjektet. Det har vært to samlinger med alle samarbeidspartnerne de siste månedene, i sosiale medier har det vært bra trykk gjennom sommeren, vi har pyntet litt inne på Park hotell, tatt imot NRKs «Sommertoget» og høstens aktiviteter har for lengst begynt.
Blant annet kjører vi nå i gang en såkalt take over på Instagram.
Dette innebærer at vi lar andre vise fram sitt Sandefjord og sin hverdag gjennom vår Instagram-konto og med #tenksandefjord. Brygga 11 er førstemann ut denne uken, så her er det bare å følge med!

Tross mange arrangementer og løping mellom møter, er vi godt rustet for deg og dine ønsker. Mona sitter klar til å hjelpe deg raskt hvis du vil sende ut tilbud til andre medlemmer eller har andre innspill. Vi hører gjerne fra deg!

God arbeidsuke ønskes fra Mona, Marit og Henrik :-)

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Eiendomsmegler Krogsveen