• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Vi tar tempen på Sandefjord!

Uken som gikk handlet i stor grad om å lodde stemningen i det lokale næringslivet. Denne uken løfter vi blikket til AS Norge.

På vårt frokostmøte tirsdag 12. mai får vi besøk av sentrale personer i Norges Bank. Blant annet kommer visesentralbanksjefen for å oppdatere oss om utsiktene for AS Norge, og litt av fokuset vårt sist uke lå derfor der. Vi la de siste planene for frokostmøte, og arrangerte også vår egen lokale variant. Et knippe av våre medlemmer dannet et ekspertpanel som fortalte om utsiktene for «AS Sandefjord» i mandagens utgave av Sandefjords Blad. Klikk på linken HER for å lese noen kommentarer fra noen av våre medlemsbedrifter.

Siden sist har vi – blant mye annet – gjort følgende;

• Arrangert lunsjmøte for alle nye medlemmer de siste seks måneder. Alle fikk presentert seg og sagt litt om hva de driver med. Marit tok en gjennomgang av næringsforeningen, både historikk og generelt om hvordan vi driver, mens Henrik kort presenterte Grenseløse muligheter.
  • Deltatt på en høringskonferanse arrangert av Fylkeskommunen i Vestfold, en konferanse hvor de ber om innspill rundt sitt forslag til regional plan for klima og energi. De har blant annet foreslått visjonen «Vestfold – ett av de grønneste fylkene i Norge».
  • Hatt mange møter med bedrifter rundt prosjektet Grenseløse muligheter. Vi jobber fortsatt med å få inn de siste sponsorene, så ikke nøl med å ta kontakt hvis du vil høre mer om prosjektet.
  • Forberedt neste fase for prosjektet. Byråer som er interessert i å jobbe med kampanjen for Grenseløse muligheter, bes melde seg.
  • Deltatt på et frokostmøte arrangert av Tønsberg Næringsforening.

Vi håper det står bra til med «AS Din bedrift» også, og gleder oss til å se så mange som mulig på frokostmøtet tirsdag morgen!

11.mai 2015

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

e2 = energy 2 everybody!

Medlemstilbud på forsikringsløsning