• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg januar 2014

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har et tett og godt samarbeide.

Vi har mange fellessaker på agendaen og møtes jevnlig. Fredag hadde vi et møte hvor vi diskuterte blant annet Oslofjordforbindelsen, veiløsning for Tønsberg regionen, Plattform Vestfold, E18, deltakelse på ONS Norway 2014 og Subsea Valley. Jeg skal prøve å synliggjøre dette enda bedre for våre medlemmer på et av våre frokostmøter.

Sist uke tok vi også initiativ til et spennende Vestfold-møte, sammen med NHO; Ordføreren i Stavanger Christine Sagen Helgø, var i Sandefjord i forbindelse med Oljeindustripolitisk seminar på Rica Park. Vi benyttet den anledningen til å samle ordførere, næringssjefer, fylkesordfører osv. til en prat rundt Vestfold-samarbeide. Et slags oppfølgingsmøte etter Stavangerturen i fjor høst, hvor vi blant annet oppsummerte hva som har skjedd siden sist og veien videre. Veldig spennende - det skjer ting!

Jeg brukte også litt tid på å forberede meg til denne uken, hvor jeg skal holde et innlegg om «hva og hvordan styrker vi næringsutviklingen i Vestfold» på kommunekonferansen i Vestfold. Det er 165 påmeldte og en fin mulighet til å prøve å påvirke i det vi tror og mener er riktig retning. Jeg gleder meg!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Telering Bedrift Apro

e2 = energy 2 everybody!