• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 10 - 2015

Endelig er ny kollega på plass!

Sist tirsdag hadde Henrik sin første arbeidsdag hos oss – en stor dag for meg og ikke minst en milepæl i Sandefjord Næringsforening sin historie. Det er mye nytt å sette seg inn i for Henrik, og i starten vil vi bruke litt tid på arbeidsfordelingen mellom oss - slik at vi begge får en mest mulig produktiv arbeidsdag. I tillegg er det mange møter og mye som skjer i næringslivet for tiden, så det er mer enn nok å gjøre for oss begge.

Vi har mange egne aktiviteter som skal planlegges; frokostmøter, generalforsamling, styremøte, fagsamlig osv. - i tillegg til at vi deltar på diverse andre møter.

Sist uke var jeg i et møte hos Fylkesmannen (dvs. assisterende Fylkesmann Lasse Berggren), sammen med de øvrige næringsforeningene og NHO. Det gjaldt samarbeidet mellom STAT-næringsliv generelt.

Fredag deltok både Henrik og jeg på Tendens Eiendomskonferanse i Larvik. De hadde samlet nær 200 deltakere og temaet for konferansen var vekst, attraksjonskraft og arealdisponering. Mange gode innlegg og «hele Vestfold» var representert.

PS! Denne uken er det siste mulighet for å melde seg på turen til Vilnius. Så dersom du sitter på gjerdet, grip sjansen nå!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Eiendomsmegler Krogsveen

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?