• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 10 - 2015

Endelig er ny kollega på plass!

Sist tirsdag hadde Henrik sin første arbeidsdag hos oss – en stor dag for meg og ikke minst en milepæl i Sandefjord Næringsforening sin historie. Det er mye nytt å sette seg inn i for Henrik, og i starten vil vi bruke litt tid på arbeidsfordelingen mellom oss - slik at vi begge får en mest mulig produktiv arbeidsdag. I tillegg er det mange møter og mye som skjer i næringslivet for tiden, så det er mer enn nok å gjøre for oss begge.

Vi har mange egne aktiviteter som skal planlegges; frokostmøter, generalforsamling, styremøte, fagsamlig osv. - i tillegg til at vi deltar på diverse andre møter.

Sist uke var jeg i et møte hos Fylkesmannen (dvs. assisterende Fylkesmann Lasse Berggren), sammen med de øvrige næringsforeningene og NHO. Det gjaldt samarbeidet mellom STAT-næringsliv generelt.

Fredag deltok både Henrik og jeg på Tendens Eiendomskonferanse i Larvik. De hadde samlet nær 200 deltakere og temaet for konferansen var vekst, attraksjonskraft og arealdisponering. Mange gode innlegg og «hele Vestfold» var representert.

PS! Denne uken er det siste mulighet for å melde seg på turen til Vilnius. Så dersom du sitter på gjerdet, grip sjansen nå!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Tilbud fra Proweb

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Icu Agency