• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 10 - 2015

Endelig er ny kollega på plass!

Sist tirsdag hadde Henrik sin første arbeidsdag hos oss – en stor dag for meg og ikke minst en milepæl i Sandefjord Næringsforening sin historie. Det er mye nytt å sette seg inn i for Henrik, og i starten vil vi bruke litt tid på arbeidsfordelingen mellom oss - slik at vi begge får en mest mulig produktiv arbeidsdag. I tillegg er det mange møter og mye som skjer i næringslivet for tiden, så det er mer enn nok å gjøre for oss begge.

Vi har mange egne aktiviteter som skal planlegges; frokostmøter, generalforsamling, styremøte, fagsamlig osv. - i tillegg til at vi deltar på diverse andre møter.

Sist uke var jeg i et møte hos Fylkesmannen (dvs. assisterende Fylkesmann Lasse Berggren), sammen med de øvrige næringsforeningene og NHO. Det gjaldt samarbeidet mellom STAT-næringsliv generelt.

Fredag deltok både Henrik og jeg på Tendens Eiendomskonferanse i Larvik. De hadde samlet nær 200 deltakere og temaet for konferansen var vekst, attraksjonskraft og arealdisponering. Mange gode innlegg og «hele Vestfold» var representert.

PS! Denne uken er det siste mulighet for å melde seg på turen til Vilnius. Så dersom du sitter på gjerdet, grip sjansen nå!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Icu Agency

Telering Bedrift Apro

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.