Marits næringsblogg uke 14 2014

Tusen takk, Camilla!

Sist uke arrangerte vi generalforsamling på Rica Park Hotel. Det innebar også valg av styret i SNF. Det var bare én person på valg i år som ikke stilte til gjenvalg, Camilla Skjelberg Wold. Camilla ble takket av med både blomster og fine ord fra styreleder. Jeg har lyst til å gi Camilla litt skryt for innsatsen her på næringsbloggen også;
Hun er en person det er lett å samarbeide med. Et JA – menneske som har bidratt på mange forskjellige måter inn i styret og foreningen; som fotograf, musikkansvarlig, sparringspartner, rådgiver på sosiale medier osv.

Generalforsamlingen ble for øvrig et vellykket arrangement. Vi har hatt diskusjoner på form, mat og opplegg i forkant, men vi har valgt å holde på tradisjonen, både i forhold til gjennomføring og servering (torsk). Det blir selvfølgelig en evaluering av GF nå i etterkant.

Jeg må også nevne at vi sist uke hadde en arbeidslunsj (og nok et møte) i forbindelse med planlegging av SOMMERFESTEN på Torp. Og her prøver vi å ta hensyn til alle tilbakemeldingene vi fikk på sommerfesten i fjor. Disse prøver vi å ta hensyn til når vi arrangerer festen i 2014…så det er bare til å begynne å glede seg!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Rocky Road Elsykkel Minimesse

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.