• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 14 2014

Tusen takk, Camilla!

Sist uke arrangerte vi generalforsamling på Rica Park Hotel. Det innebar også valg av styret i SNF. Det var bare én person på valg i år som ikke stilte til gjenvalg, Camilla Skjelberg Wold. Camilla ble takket av med både blomster og fine ord fra styreleder. Jeg har lyst til å gi Camilla litt skryt for innsatsen her på næringsbloggen også;
Hun er en person det er lett å samarbeide med. Et JA – menneske som har bidratt på mange forskjellige måter inn i styret og foreningen; som fotograf, musikkansvarlig, sparringspartner, rådgiver på sosiale medier osv.

Generalforsamlingen ble for øvrig et vellykket arrangement. Vi har hatt diskusjoner på form, mat og opplegg i forkant, men vi har valgt å holde på tradisjonen, både i forhold til gjennomføring og servering (torsk). Det blir selvfølgelig en evaluering av GF nå i etterkant.

Jeg må også nevne at vi sist uke hadde en arbeidslunsj (og nok et møte) i forbindelse med planlegging av SOMMERFESTEN på Torp. Og her prøver vi å ta hensyn til alle tilbakemeldingene vi fikk på sommerfesten i fjor. Disse prøver vi å ta hensyn til når vi arrangerer festen i 2014…så det er bare til å begynne å glede seg!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Telering Bedrift Apro

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?