• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 14 2014

Tusen takk, Camilla!

Sist uke arrangerte vi generalforsamling på Rica Park Hotel. Det innebar også valg av styret i SNF. Det var bare én person på valg i år som ikke stilte til gjenvalg, Camilla Skjelberg Wold. Camilla ble takket av med både blomster og fine ord fra styreleder. Jeg har lyst til å gi Camilla litt skryt for innsatsen her på næringsbloggen også;
Hun er en person det er lett å samarbeide med. Et JA – menneske som har bidratt på mange forskjellige måter inn i styret og foreningen; som fotograf, musikkansvarlig, sparringspartner, rådgiver på sosiale medier osv.

Generalforsamlingen ble for øvrig et vellykket arrangement. Vi har hatt diskusjoner på form, mat og opplegg i forkant, men vi har valgt å holde på tradisjonen, både i forhold til gjennomføring og servering (torsk). Det blir selvfølgelig en evaluering av GF nå i etterkant.

Jeg må også nevne at vi sist uke hadde en arbeidslunsj (og nok et møte) i forbindelse med planlegging av SOMMERFESTEN på Torp. Og her prøver vi å ta hensyn til alle tilbakemeldingene vi fikk på sommerfesten i fjor. Disse prøver vi å ta hensyn til når vi arrangerer festen i 2014…så det er bare til å begynne å glede seg!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Sense Kommunikasjon

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing