• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 15 2014

Årets første nyhetsbrev!

Årets første nyhetsbrev ble sendt ut til medlemmer, samarbeidspartnere og andre sist mandag, etter en vel gjennomført generalforsamling. Ta kontakt dersom du ikke har mottatt nyhetsbrevet og ønsker det tilsendt.

Vi (styremedlem Espen Thorbjørnsen og jeg) deltok på Larvik Næringsforening sitt frokostmøte tirsdag 1. april. Det er alltid hyggelig å være gjest på de andre foreningenes frokostmøter. Denne gangen lanserte LNF en nyhet for sine medlemmer; det dreier seg om at man ved rekruttering til bedrifter, kan markedsføre byen på en god måte (i tillegg til bedriften). Dette er noe jeg skal vurdere om vi kan gjøre i Sandefjord & omegn også.

Senere samme dag tirsdag 1.april, gikk EY konferansen 2014 «av staben» på Farris Bad. EY sørget som vanlig for mange gode foredrag, dagsaktuelle temaer og god tid til mingling.

Mot slutten av uka fikk jeg gleden av å høre Jan Tore Sanner på en konferanse på Høgskolen i Buskerud og Vestfold. Sanner snakket om innovasjon i offentlig sektor. Han oppfordret til å bruke ny teknologi, han påpekte at det er viktig å dele data, informasjon og gode løsninger. Og at vi bør finne tidstyver og ikke minst fjerne de!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Sense Kommunikasjon

Medlemstilbud på forsikringsløsning