Marits næringsblogg uke 15 2014

Årets første nyhetsbrev!

Årets første nyhetsbrev ble sendt ut til medlemmer, samarbeidspartnere og andre sist mandag, etter en vel gjennomført generalforsamling. Ta kontakt dersom du ikke har mottatt nyhetsbrevet og ønsker det tilsendt.

Vi (styremedlem Espen Thorbjørnsen og jeg) deltok på Larvik Næringsforening sitt frokostmøte tirsdag 1. april. Det er alltid hyggelig å være gjest på de andre foreningenes frokostmøter. Denne gangen lanserte LNF en nyhet for sine medlemmer; det dreier seg om at man ved rekruttering til bedrifter, kan markedsføre byen på en god måte (i tillegg til bedriften). Dette er noe jeg skal vurdere om vi kan gjøre i Sandefjord & omegn også.

Senere samme dag tirsdag 1.april, gikk EY konferansen 2014 «av staben» på Farris Bad. EY sørget som vanlig for mange gode foredrag, dagsaktuelle temaer og god tid til mingling.

Mot slutten av uka fikk jeg gleden av å høre Jan Tore Sanner på en konferanse på Høgskolen i Buskerud og Vestfold. Sanner snakket om innovasjon i offentlig sektor. Han oppfordret til å bruke ny teknologi, han påpekte at det er viktig å dele data, informasjon og gode løsninger. Og at vi bør finne tidstyver og ikke minst fjerne de!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Eiendomsmegler Krogsveen

Gran Canaria Ferieboliger AS