Marits næringsblogg uke 17 2014

SNF – mye mer enn en møteplass!

Er du en av dem som føler du ikke får deltatt nok på møtene våre? Ikke tenk på det;

Vi er selvfølgelig opptatt av å lage en god møteplass for våre medlemmer, men du skal vite at det er bare én del av det næringsforeningen driver med.
Vi jobber med mange ulike saker og deltar i møter som vi mener at vil gagne næringslivet i Sandefjord. For at vår stemme skal bli i hørt i disse sammenhenger, så er det viktig at vi virkelig representerer næringslivet. Det betyr at det er viktig for oss å ha din bedrift som medlem, selv om ikke du har tid eller mulighet til å delta på alle våre møter.
Ditt firma er med på å gjøre gi oss en sterkere røst og vi kan jobbe på vegne av og ikke minst for å utvikle næringslivet i Sandefjord.

Dersom du møter noen som velger bort SNF pga tidsmangel, så ber vi deg om å formidle dette -  bidraget for felleskapet til næringslivet i Sandefjord er like viktig som møteplassen!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Apro Tele og Data AS

Tilbud fra Matlykke