• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 17 2014

SNF – mye mer enn en møteplass!

Er du en av dem som føler du ikke får deltatt nok på møtene våre? Ikke tenk på det;

Vi er selvfølgelig opptatt av å lage en god møteplass for våre medlemmer, men du skal vite at det er bare én del av det næringsforeningen driver med.
Vi jobber med mange ulike saker og deltar i møter som vi mener at vil gagne næringslivet i Sandefjord. For at vår stemme skal bli i hørt i disse sammenhenger, så er det viktig at vi virkelig representerer næringslivet. Det betyr at det er viktig for oss å ha din bedrift som medlem, selv om ikke du har tid eller mulighet til å delta på alle våre møter.
Ditt firma er med på å gjøre gi oss en sterkere røst og vi kan jobbe på vegne av og ikke minst for å utvikle næringslivet i Sandefjord.

Dersom du møter noen som velger bort SNF pga tidsmangel, så ber vi deg om å formidle dette -  bidraget for felleskapet til næringslivet i Sandefjord er like viktig som møteplassen!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!