• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 18 2014

Denne fine gjengen spiste jeg lunsj med i sist uke!

Dette bildet er av 4 av de ansatte hos et av våre medlemmer Connections, som inviterte meg på lunsj og møte sist uke. Connections startet opp i 2007 og har vokst til hele 12 ansatte. De er opptatt av både miljø (miljøfyrtårn) og arbeidsmiljø. Av miljøskapende ting har de satset på felles varm lunsj på kontoret, hver dag. Fredager har de en internkonkurranse om å servere den beste Bolognesen, etterfulgt av terningkast. Kanskje det kan være til inspirasjon for andre?

Torsdag kveld deltok jeg på åpning av ny terminal på favorittflyplassen vår, Torp Sandefjord Lufthavn. Der var det flotte taler, servering av mat og drikke fra noen av deres destinasjoner (Frankrike, Spania og Italia) og selvsagt en formell snorklipping. Vi fikk se den nye og flotte taxfree’n og ankomsthallen. Og selvfølgelig syngende «Hvalkjæften» fraktet inn på baggasjetraller. Det har blitt utrolig fint og neste gang du er på reise - legg merke til de flotte Vestfoldbildene du blir ønsket velkommen med (på vei ut, før toll-området)!

Ønsker dere alle en fin arbeidsuke!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Sense Kommunikasjon

Telering Bedrift Apro