Marits næringsblogg uke 20 2014

Notene på bildet var med på å sørge for en fantastisk god stemning på vårt frokostmøte sist uke.

Det var Reza e iRagazzi som skal ha konsert i Sandefjord 25.mai, som ga oss noen smakebiter fra sitt repertoar. Kraftfull og flotte røster på disse mannfolka!

Frokostmøtet som vi arrangerte for våre medlemmer på torsdag var etter tilbakemeldingene å dømme veldig vellykket! Vi fikk høre erfaringer fra idrettsverdenen, med mange gode tips og råd som vi kan ta med oss inn i næringslivet. Et av våre medlemmer (som har vært medlem i snart 100 år ;), mente at dette var det beste møte i historien!

Sist tirsdag hadde styret i næringsforeningen møte, hvor det som vanlig var gode diskusjoner, mange innspill og ideer som skal prøves ut i nær fremtid. En bra gjeng og et godt møte, det er bare å glede seg til resultatene!

Onsdag fikk styret i NHO Vestfold delta på styremøtet til sentralstyret i NHO, som denne gang var lagt til Vestfold. De fikk et «kræsjkurs» om hvordan det står til med næringslivet i Vestfold. Som de fleste av oss har fått med seg til nå, så er det bekymring i forhold til at veksten i privat sektor (etter finanskrisen) er for lav.

Jeg avsluttet sist uke på en inspirasjonsmorgen i Oslo. Publicom inviterte til et frokostseminar hvor 3 «nye», forskjellige og aktuelle foredragsholdere holdt foredrag om ulike tema; Colin Moon (kultur i ulike land), Sigurd Granmark (forutsetninger for å lykkes) og Milad Mohammadi (mangfold, integrasjon og inspirasjon) . Ta gjerne kontakt om du vil vite min mening om disse foredragsholderne.

Ønsker alle en fin 17.mai!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Rocky Road Elsykkel Minimesse

Medlemstilbud på forsikringsløsning