• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 24 2014

Vårens helligdager kommer like brått på hvert eneste år.

Det er deilig med ekstra fridager, men medfører som oftest mer jobb de andre dagene.

Derfor har de siste ukene vært svært travle. Blant annet har jeg deltatt i et møte i NAV Sandefjord sitt markedsforum (bestående av representanter fra bedrifter i næringslivet, i tillegg til NAV), da disse ønsker et tett samarbeid med næringslivet. Det er mange gode innspill og ideer som legges frem på disse møtene, og NAV er både lydhør og aktiv. Jeg har også vært på åpning av Nordeas sine nye og flotte lokaler – vi gratulerer!

Mye av tiden min går med til planlegging. Det er mange aktiviteter på agendaen framover, og alt må være planlagt ned til den miste detalj; Frokostmøtene, sommerfesten 19. juni, Torpkonferansen, After-summer-party 15. august osv. Masse å glede seg til framover!

Eller er jeg glad for å kunne si at vi stadig får nye medlemmer, og det er veldig hyggelig og motiverende. Pr dags dato har vi 283 medlemmer i foreningen. Minner for øvrig om at vi har utrolig fin vervepremie (fra KLM) i år – så verv i vei!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!