Marits næringsblogg uke 3 - 2015

Den første arbeidsuken i 2015 er tilbakelagt;

Vår nyansatte prosjektleder Henrik Sandvik og jeg begynte både året og arbeidsuken hos Sandefjords Blad og Byavisa. Henrik begynner først om et par måneder, men han tok seg tid til å snakke med den lokale pressen. Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger etter at det ble kjent hvem som ble ansatt, det er jeg utrolig glad for. Vi gleder oss til Henrik begynner hos oss!

Torsdag var det duket for NHO’s årlige begivenhet, årskonferansen, hvor politikere og næringsliv fra hele landet samles. Temaet i år var «velfungerende bo- og arbeidsmarkedsregioner #7millioner». Norge vokser raskt. Når dagens 15-åringer fyller 40, kan befolkningen nærme seg 7 millioner. I tillegg til at vi blir flere, bor stadig flere i byregioner. Det var et tett og spennende program med mange gode foredrag; tankevekkende, lærerike og til inspirasjon for min del.

Ellers gikk forrige uke med til planlegging av arrangementer, invitasjoner, innkalling til frokostmøte og noen interessante møter med medlemmer og andre.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Tilbud fra Proweb

Icu Agency