• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 3 - 2015

Den første arbeidsuken i 2015 er tilbakelagt;

Vår nyansatte prosjektleder Henrik Sandvik og jeg begynte både året og arbeidsuken hos Sandefjords Blad og Byavisa. Henrik begynner først om et par måneder, men han tok seg tid til å snakke med den lokale pressen. Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger etter at det ble kjent hvem som ble ansatt, det er jeg utrolig glad for. Vi gleder oss til Henrik begynner hos oss!

Torsdag var det duket for NHO’s årlige begivenhet, årskonferansen, hvor politikere og næringsliv fra hele landet samles. Temaet i år var «velfungerende bo- og arbeidsmarkedsregioner #7millioner». Norge vokser raskt. Når dagens 15-åringer fyller 40, kan befolkningen nærme seg 7 millioner. I tillegg til at vi blir flere, bor stadig flere i byregioner. Det var et tett og spennende program med mange gode foredrag; tankevekkende, lærerike og til inspirasjon for min del.

Ellers gikk forrige uke med til planlegging av arrangementer, invitasjoner, innkalling til frokostmøte og noen interessante møter med medlemmer og andre.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Vannkjøler fra Inventum

Tilbud fra Matlykke og Ruby Elise Blomsterverksted