• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 33 2014

Etter en lang ferie var det godt å komme i gang med jobb!

Det har i grunn vært full fart helt fra starten, også fordi jeg hadde booket inn en del møter før jeg tok ferie; Det var blant annet et samarbeidsmøte med NPF (Norsk Petroleumsforening) Skagerak v/ Petter Sanna, hvor vi oppdaterte hverandre. Videre et møte med Jarle Hem om hans planer for Sandefjord i forhold til å samle de ulike kulturarenaen og hvordan vi i næringsforeningen eventuelt kan bidra i denne sammenheng. Torsdag hadde vi jurymøte for «hjerte for byen vår» (les forrige blogginnlegg), hvor PWC hadde gjort en del forarbeid slik at vi kunne nominere bedrifter. I tillegg hadde jeg et møte på TORP IT vedrørende trafikksituasjonen på Kullerød-området og vi har laget en slags fremdriftsplan. Vi har også vært så heldige å få noen nye medlemmer som vi har ønsket velkommen og registrert inn i våre systemer. Nå er vi 289 medlemmer – HURRA!

Så når en travel uke var omme, kunne jeg omtrent ikke huske å ha hatt ferie ;-)
Håper dere alle har hatt en fin ferie, har ladet batteriene og er klare for den travle høsten som vi nå går i møte. Det er mange arrangementer, aktiviteter og spennende saker på agendaen – jeg gleder meg!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!