• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 33 2014

Etter en lang ferie var det godt å komme i gang med jobb!

Det har i grunn vært full fart helt fra starten, også fordi jeg hadde booket inn en del møter før jeg tok ferie; Det var blant annet et samarbeidsmøte med NPF (Norsk Petroleumsforening) Skagerak v/ Petter Sanna, hvor vi oppdaterte hverandre. Videre et møte med Jarle Hem om hans planer for Sandefjord i forhold til å samle de ulike kulturarenaen og hvordan vi i næringsforeningen eventuelt kan bidra i denne sammenheng. Torsdag hadde vi jurymøte for «hjerte for byen vår» (les forrige blogginnlegg), hvor PWC hadde gjort en del forarbeid slik at vi kunne nominere bedrifter. I tillegg hadde jeg et møte på TORP IT vedrørende trafikksituasjonen på Kullerød-området og vi har laget en slags fremdriftsplan. Vi har også vært så heldige å få noen nye medlemmer som vi har ønsket velkommen og registrert inn i våre systemer. Nå er vi 289 medlemmer – HURRA!

Så når en travel uke var omme, kunne jeg omtrent ikke huske å ha hatt ferie ;-)
Håper dere alle har hatt en fin ferie, har ladet batteriene og er klare for den travle høsten som vi nå går i møte. Det er mange arrangementer, aktiviteter og spennende saker på agendaen – jeg gleder meg!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Tilbud på Juleshow med IVO DACAPO

Juletilbud fra Matlykke