Marits næringsblogg uke 33 2014

Etter en lang ferie var det godt å komme i gang med jobb!

Det har i grunn vært full fart helt fra starten, også fordi jeg hadde booket inn en del møter før jeg tok ferie; Det var blant annet et samarbeidsmøte med NPF (Norsk Petroleumsforening) Skagerak v/ Petter Sanna, hvor vi oppdaterte hverandre. Videre et møte med Jarle Hem om hans planer for Sandefjord i forhold til å samle de ulike kulturarenaen og hvordan vi i næringsforeningen eventuelt kan bidra i denne sammenheng. Torsdag hadde vi jurymøte for «hjerte for byen vår» (les forrige blogginnlegg), hvor PWC hadde gjort en del forarbeid slik at vi kunne nominere bedrifter. I tillegg hadde jeg et møte på TORP IT vedrørende trafikksituasjonen på Kullerød-området og vi har laget en slags fremdriftsplan. Vi har også vært så heldige å få noen nye medlemmer som vi har ønsket velkommen og registrert inn i våre systemer. Nå er vi 289 medlemmer – HURRA!

Så når en travel uke var omme, kunne jeg omtrent ikke huske å ha hatt ferie ;-)
Håper dere alle har hatt en fin ferie, har ladet batteriene og er klare for den travle høsten som vi nå går i møte. Det er mange arrangementer, aktiviteter og spennende saker på agendaen – jeg gleder meg!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Noatun Eventpark

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing