• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 36 2014

Noen spennende dager på ONS i Stavanger!

I år som i fjor fikk Sandefjord Næringsforening og NHO Vestfold lov til å skreddersy et opplegg for en delegasjon fra Vestfold. De som deltok denne gang, var fylkesordføreren Per-Eivind Johansen, ordfører i Stokke Erlend Larsen, ordfører i Tønsberg Petter Berg, ordfører i Sandefjord Bjørn Ole Gleditsch, ordfører i Larvik Rune Høiseth og NHO Vestfolds regionsdirektør Kristin Saga.

Vi fikk god hjelp til planlegging og organisering av Greater Stavanger, som tok seg av hele delegasjonen under besøket på ONS. Ingen i vårt følge var vel klar over HVOR stort ONS faktisk er, derfor var det utrolig bra at vi hadde Greater Stavanger til å guide oss gjennom arrangementet. I tillegg til utstilling, var det spennende konferanse(r) og festival i sentrum. Mangfoldige tilbud og muligheter! Delegasjonen var dessverre bare på dagstur, men vi forsto nå at de sosiale kveldsarrangementene er vel så viktig. Det var yrende liv og god stemning overalt i sentrum. Gamle kjente fra bransjen samlet seg og nye kontakter ble knyttet. Neste gang må det bli full pakke! Jeg reiste over tirsdag ettermiddag og rakk å få med meg et arrangement som vårt medlem Ocean Maxwell hadde for sine samarbeidspartnere.Det var veldig hyggelig, både å se hvordan de jobber og også knytte noen nye kontakter!

På oljemessen ble det lagt inn besøk hos;

• Techni AS, Borre
  • Tormatic, Larvik
  • VisSim AS, Horten
  • Jotun AS, Sandefjord
  • NLI AS, Larvik/Tønsberg
  • Analytic AS, Larvik
  • Norac Baggerød, Horten
  • Servi Group, Tønsberg
  • Progress Partner, Larvik
  • Rambøll, Sandefjord
  • Jotron AS, Tjølling
  • Hetronic, Hof

Telemark hadde leid en stor stand på messen for første gang i år, i tillegg til et stort telt i Vågen med matservering. Vi fikk besøkt begge og det var utrolig nyttig å se hvordan de hadde organisert dette. Jeg tror nok at besøket på ONS 2014 ga inspirasjon til deltakerne om å jobbe videre med å markedsføre Vestfold som et godt sted både å bo og å etablere bedrift. Jeg skal gjøre mitt beste for å påvirke!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ecofleet gir deg 15%

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det Gamle Røgeri AS