Marits næringsblogg uke 37 2014

Forrige uke var det Torpkonferansen 2014 som var i fokus,

og de de siste detaljene er ferd med å komme på plass. Det blir i år som i fjor et fremtidsrettet program, hvor vi fokuserer på muligheter og «best practise». Innleggene er lokale, regionale, nasjonale og internasjonale og alt ligger til rette for en spennende og innholdsrik dag.

Datoen er 5. november, så det er bare å holde av i kalenderen! Invitasjonen sendes ut i løpet av et par ukers tid, men det er mulig å melde seg på allerede nå.

Jeg har også sendt ut invitasjon til neste frokostmøte og jeg må si at jeg gleder meg stort til å høre på Kjell Terje Ringdal og Clark Judge. Spennende å kunne invitere dere medlemmer ut til en av våre medlemmer (Skagerak International School) hvor vi ikke har vært tidligere. Det er jo ikke så mange som har plass til å huse våre frokostmøter lenger, og vi har godt av noen forandringer innimellom!

Håper flest mulig har anledning til å komme!

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Tilbud fra Proweb