• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 39 2014

«Enestående, lun og kunnskapsrik»

Disse tre ordene brukte et av våre medlemmer på å beskrive Clark Judge, som var en av foredragsholderne på vårt frokostmøte sist tirsdag. Dette storfine og interessante besøket, fikk vi takket være Sandefjordsmannen Kjell Terje Ringdal. Ringdal selv holdt også et glimrende foredrag om kommunikasjon og retorikk – morsomt og inspirerende! Tiden gikk altfor fort, men jeg tror nok alle lærte noe nytt denne fine morgenen.

Utover den fine opplevelsen på frokostmøtet, vil jeg nevne styremøtet i næringsforeningen, med en gjennomgang av både nye og gamle saker.

NAV inviterte til et møte for markedsforum i prosjektet «Unge under 30». Vi gikk i gjennom både status på de mange og ulike prosjektene mot næringslivet, og hadde samtidig en gjennomgang av fremdriften i denne gruppen.

Torsdag inviterte Høgskolen Buskerud og Vestfold (HBV) hele næringslivet i Vestfold til en næringslivskonferanse på Høgskolen. Det var både forsknings- og karrieredager på skolen, og en kjempefin anledning til å knytte bedrifter i Vestfold tettere til skolen. Samarbeidet mellom næringslivet og HVB er viktig, slik at vi vet hva som skjer hos dem – og vise versa.

Ønsker alle en fin uke i høstværet!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Tilbud fra Proweb