• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 39 2014

«Enestående, lun og kunnskapsrik»

Disse tre ordene brukte et av våre medlemmer på å beskrive Clark Judge, som var en av foredragsholderne på vårt frokostmøte sist tirsdag. Dette storfine og interessante besøket, fikk vi takket være Sandefjordsmannen Kjell Terje Ringdal. Ringdal selv holdt også et glimrende foredrag om kommunikasjon og retorikk – morsomt og inspirerende! Tiden gikk altfor fort, men jeg tror nok alle lærte noe nytt denne fine morgenen.

Utover den fine opplevelsen på frokostmøtet, vil jeg nevne styremøtet i næringsforeningen, med en gjennomgang av både nye og gamle saker.

NAV inviterte til et møte for markedsforum i prosjektet «Unge under 30». Vi gikk i gjennom både status på de mange og ulike prosjektene mot næringslivet, og hadde samtidig en gjennomgang av fremdriften i denne gruppen.

Torsdag inviterte Høgskolen Buskerud og Vestfold (HBV) hele næringslivet i Vestfold til en næringslivskonferanse på Høgskolen. Det var både forsknings- og karrieredager på skolen, og en kjempefin anledning til å knytte bedrifter i Vestfold tettere til skolen. Samarbeidet mellom næringslivet og HVB er viktig, slik at vi vet hva som skjer hos dem – og vise versa.

Ønsker alle en fin uke i høstværet!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Norway Power Yoga AS