• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 39 2014

«Enestående, lun og kunnskapsrik»

Disse tre ordene brukte et av våre medlemmer på å beskrive Clark Judge, som var en av foredragsholderne på vårt frokostmøte sist tirsdag. Dette storfine og interessante besøket, fikk vi takket være Sandefjordsmannen Kjell Terje Ringdal. Ringdal selv holdt også et glimrende foredrag om kommunikasjon og retorikk – morsomt og inspirerende! Tiden gikk altfor fort, men jeg tror nok alle lærte noe nytt denne fine morgenen.

Utover den fine opplevelsen på frokostmøtet, vil jeg nevne styremøtet i næringsforeningen, med en gjennomgang av både nye og gamle saker.

NAV inviterte til et møte for markedsforum i prosjektet «Unge under 30». Vi gikk i gjennom både status på de mange og ulike prosjektene mot næringslivet, og hadde samtidig en gjennomgang av fremdriften i denne gruppen.

Torsdag inviterte Høgskolen Buskerud og Vestfold (HBV) hele næringslivet i Vestfold til en næringslivskonferanse på Høgskolen. Det var både forsknings- og karrieredager på skolen, og en kjempefin anledning til å knytte bedrifter i Vestfold tettere til skolen. Samarbeidet mellom næringslivet og HVB er viktig, slik at vi vet hva som skjer hos dem – og vise versa.

Ønsker alle en fin uke i høstværet!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!