• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 4 - 2015

Full fart sist uke!

Andebu Sparebank inviterte til en næringslivskveld på tirsdag i sine flotte, nyoppussede lokaler i Andebu.En kveld med interessante og lærerike foredrag, av blant annet Johan Kaggestad og sjefsøkonom i Eika gruppen, Jan Andreassen. Kvelden ble rundet av med at varaordfører delte ut årets næringspris til Svein Berg, i Andebu Sport og Farge.

Tirsdag hadde styret i SNF styremøte. Styremedlemmene fikk hilse på Henrik, og strategi- og handlingsplanen for 2015 ble vedtatt. I tillegg hadde en ansatt i Oslo Chamber of Commerce et interessant innlegg om INN (international network of Norway).

På vårt eget frokostmøte torsdag, brukte jeg litt tid på å fortelle hva SNF skal jobbe med i 2015. Etter frokostmøtet deltok jeg på Fylkeskommunens Partnerskapskonferanse på Quality Hotell i Tønsberg, hvor temaet var Grønn vekst. Det var mange gode foredrag, og tid til dialog på bordene mellom øktene. Et viktig og interessant tema, hvor vi lærte mye om hva dette kan bety for eksempel for verdiskaping, ny teknologi og flere arbeidsplasser.

Nå har vi endelig fått bekreftet at Henrik vil ha sin første arbeidsdag mandag 23. februar – det ser jeg frem til, her er det nok å gjøre!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Medlemstilbud på forsikringsløsning