• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 42 2014

Vi går spennende tider i møte…

Torsdag 25. september ble prosjektet «Grenseløse muligheter» presentert for Bystyret i Sandefjord, av Helene BA (styreleder i SNF). Hensikten med prosjektet, er å trekke flere flinke folk til byen vår og legge til rette for mer næringsetablering.

Vi har nå fått kommunen med på laget, og er svært glade for at de har gitt klarsignal til å starte opp. Prosjektet skal gå over 3 år og er et spleiselag mellom kommunen og næringslivet.

Selv om det er Sandefjord Næringsforum (SHIF, SBV, SNF og kommunen) som eier prosjektet «Grenseløse muligheter», har vi i næringsforeningen påtatt oss prosjektledelsen av det hele. Vi går derfor svært spennende tider i møte, når vi nå må finne ressurser og et enda mer konkret innhold. Dette vil bli diskutert i ukens styremøte i SNF, i tillegg vil det på agendaen være både videre strategi og veivalg for SNF.

Kanskje et av mine viktigste og mest spennende styremøter – jeg gleder meg!

PS! Dersom du ønsker å lese mer om «Grenseløse muligheter» kan du klikke HER, eller send en mail dersom du ønsker hele dokumentet tilsendt på mail.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!