• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 42 2014

Vi går spennende tider i møte…

Torsdag 25. september ble prosjektet «Grenseløse muligheter» presentert for Bystyret i Sandefjord, av Helene BA (styreleder i SNF). Hensikten med prosjektet, er å trekke flere flinke folk til byen vår og legge til rette for mer næringsetablering.

Vi har nå fått kommunen med på laget, og er svært glade for at de har gitt klarsignal til å starte opp. Prosjektet skal gå over 3 år og er et spleiselag mellom kommunen og næringslivet.

Selv om det er Sandefjord Næringsforum (SHIF, SBV, SNF og kommunen) som eier prosjektet «Grenseløse muligheter», har vi i næringsforeningen påtatt oss prosjektledelsen av det hele. Vi går derfor svært spennende tider i møte, når vi nå må finne ressurser og et enda mer konkret innhold. Dette vil bli diskutert i ukens styremøte i SNF, i tillegg vil det på agendaen være både videre strategi og veivalg for SNF.

Kanskje et av mine viktigste og mest spennende styremøter – jeg gleder meg!

PS! Dersom du ønsker å lese mer om «Grenseløse muligheter» kan du klikke HER, eller send en mail dersom du ønsker hele dokumentet tilsendt på mail.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Icu Agency

Tilbud fra Proweb