• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 45 2014

Denne uken braker det løs!

Vi har mer enn 220 påmeldte til morgendagens konferanse og det er veldig bra! Det går mye tid til planlegging og forberedelser. Fredag sist uke ble avsluttet med en gjennomgang av konferansen med alle samarbeidspartnerne. Kun detaljer igjen nå, før vi er klare til å ta imot alle deltakerne. Vi gleder oss!

Jeg var så heldig å få besøke Dansk Industri sist uke, sammen med styret til NHO Vestfold. Der fikk vi høre litt om næringslivet i Danmark, både status og utfordringer.I Danmark har de forventninger om moderat vekst de kommende år, og utsikt til mer normal vekst på eksportmarkedene. En del av deres utfordringer ligner på de norske, som for eksempel høyt kostnadsnivå, kvalifisert arbeidskraft, lavt produksjons- og innovasjonsvekst, uutnyttede muligheter i forbindelse med globalisering.

Forrige fredag var innholdsrik, jeg fikk også med meg NAV sin konferanse for bemanningsbransjen (og NAV). I Sandefjord har vi hatt et godt samarbeid mellom næringsforeningen, NAV, bemanningsbransjen og bedrifter. Vi har utviklet noe som har blitt kalt Sandefjordsmodellen og som nå har «spredd» seg til Tønsberg og kalles Vestfoldmodellen. Samarbeidet har vært veldig vellykket, og vi har jobbet sammen om mange forskjellige små prosjekter. Det ble fortalt litt om disse på konferansen (hvor ca. 50 personer deltok).

Vi sees kanskje onsdag?

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Icu Agency

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?