• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 46 2014

Spennende tider i møte!

Det skjer stadig noe nytt i denne forover lente foreningen og sist uke delte vi (dvs. styreleder) nyheten om at vi skal ansette en person til, i næringsforeningen. Jeg skal rett og slett få en kollega og det gleder jeg meg til. Her er det mer enn nok å gjøre og i tillegg har vi en del spennende prosjekter som kan iverksette dersom vi blir 2.

Mandag sist uke var jeg initiativtaker for et møte med fylkesordfører, ordfører i Tønsberg, Sandefjord og Stokke om Oljemessen i Stavanger (ONS) og en eventuell felles deltakelse for Vestfold i 2016. Dette er noe vi ønsker å få til, så dette vil du som medlem eller bedrift etter hvert få høre mer om, hvordan vi ser for oss dette. Ta gjerne kontakt med meg om du vil vite mer eller har noen meninger du har lyst til å dele rundt dette.

Vi gjennomførte Torpkonferansen knirkefritt på onsdag, med mange gode foredrag og overraskelser i løpet av dagen. Det var stas med besøk av næringsministeren og jeg tror at i løpet av dagen, var foredrag for enhver smak. Bildet er av Nagell Dahl og Wentzel, kveldsunderholdningen på årets konferanse. De skapte god stemning. Tusen takk til alle dere som deltok og takk for alle tilbakemeldinger både på konferansen og i etterkant.

Ha en god arbeidsuke!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Medlemstilbud på forsikringsløsning

Sense Kommunikasjon