• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 47 2014

Inspirerende og kunnskapsrik studietur!

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har lenge planlagt en «studietur» og sist uke reiste vi sammen til Gøteborg. Der besøkte vi Business Region Gøteborg som hadde skreddersydd et program til oss, med hovedfokus på hvordan de jobber med sine 13 kommuner. På tilbaketuren hadde vi laget en avtale med Fredrikstad næringsforening og Mosseregionens næringsutvikling. Med andre ord en effektiv reise, hvor vi fikk mulighet til både å diskutere litt oss imellom, stille mange spørsmål, samt knytte noen nye kontakter i «nærområdet».

Medaljens bakside er (for meg som for alle andre...) at det hoper seg opp på kontoret når jeg er borte.. Resten av uken ble derfor travel, med forberedelse av møter, komme seg gjennom innboksen og diverse annet.

Torsdag hadde vi styremøte i SNF og denne gangen sto styreevaluering på agendaen. En slik evaluering var nytt i foreningens styre, men / og veldig nyttig.

Fredag morgen holdt jeg et foredrag for NAVs markedsforum. Der fortalte jeg om vår næringsforening og hvordan jeg/ vi jobber, for de internt ansatte i NAV. En fin måte å starte fredagen på, vil jeg si!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?