• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 47 2014

Inspirerende og kunnskapsrik studietur!

Næringsforeningene i Vestfold og NHO har lenge planlagt en «studietur» og sist uke reiste vi sammen til Gøteborg. Der besøkte vi Business Region Gøteborg som hadde skreddersydd et program til oss, med hovedfokus på hvordan de jobber med sine 13 kommuner. På tilbaketuren hadde vi laget en avtale med Fredrikstad næringsforening og Mosseregionens næringsutvikling. Med andre ord en effektiv reise, hvor vi fikk mulighet til både å diskutere litt oss imellom, stille mange spørsmål, samt knytte noen nye kontakter i «nærområdet».

Medaljens bakside er (for meg som for alle andre...) at det hoper seg opp på kontoret når jeg er borte.. Resten av uken ble derfor travel, med forberedelse av møter, komme seg gjennom innboksen og diverse annet.

Torsdag hadde vi styremøte i SNF og denne gangen sto styreevaluering på agendaen. En slik evaluering var nytt i foreningens styre, men / og veldig nyttig.

Fredag morgen holdt jeg et foredrag for NAVs markedsforum. Der fortalte jeg om vår næringsforening og hvordan jeg/ vi jobber, for de internt ansatte i NAV. En fin måte å starte fredagen på, vil jeg si!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!