• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 48 2014

Bra start sist uke…

… bokstavelig talt, siden jeg på mandag deltok på den årlige START- konferansen på Rica Park Hotel. START er et etablerernettverk i Vestfold og med konferansen ønsker de å takke START-hjelpere for innsatsen og fortelle hvor viktig entreprenørskapsarbeidet er for et økonomisk bærekraftig Vestfold. Flere gode foredrag, bedriftspresentasjoner, gründerhistorier og presentasjon av en ungdomsbedrift.

IKEA’s Pål Walberg kom endelig til Vestfold og Sandefjord sist uke, på frokostmøte som vi for anledningen arrangerte i samarbeid med flere nærings- og sentrumsforeninger i Vestfold. Professor ved HBV Per Egil Pedersen holdt også et engasjerende innlegg, med fokus på hvordan vi kan få en positiv effekt av IKEA etableringen. Dette er viktig kunnskap og det er mye å lære for de fleste!

Jeg uttalte meg om kommunesammenslåingen i Sandefjords Blad sist uke, for vi mener at det er viktig at vi engasjerer oss i denne saken. Planen min er å følge opp med en ny kommentar om noen uker, hvor jeg er enda mer konkret i forhold til mulighetene sammenslåingen vil gi oss.

Nå er tiden inne for å gå løs på søknadsbunken til vår ledige stilling – det blir spennende!

Ha en god arbeidsuke!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Julegateåpning IDE Sandefjord