Marits næringsblogg uke 5 - 2014

Som dagene flyr...!

Sist uke var det en fin variasjon mellom møter ute og kontortid inne, det er ikke alltid like lett å få en god balanse på dette!

Vi (styremedlem Espen Thorbjørsen og jeg) startet uken hos EY for å få noen gode råd, da vi i SNF vurderer å etablere et AS. Hva som ble resultatet av møtet? Mest sannsynlig en enklere og annen løsning - nærmere informasjon kommer!

I år er det igjen tid for deltakelse i juryen til årets Vestfoldbedrift, her bidrar de ulike næringsforeningene i tur og orden - og i år er det vår tur igjen. Næringsforeningene og bankene Sparebanken1 BV, DnB og Nordea foreslår aktuelle bedrifter i hele fylket, plukket ut etter strenge kriterier. Torsdag hadde vi første jurymøte. Det er både givende og spennende å delta, og i år er det mange, spennende gode (men sånn er det kanskje hvert år…?). Vinneren kåres på NHOs årskonferanse i Vestfold, 5. mars.

Fredag deltok jeg i en workshop i forbindelse med Fylkeskommunens regionale plan for verdiskapning og innovasjon. Resultatet av workshop´en blir med all sannsynlighet en felles høringsuttalelse fra næringsforeningene i Tønsberg, Larvik og Sandefjord - som vi skal jobbe med denne uken. Planen har høringsfrist 28. februar.

Fredag sendte jeg ut en påminnelse om vår medlemstur til Vilnius. Her begynner det å fylle seg opp, og det er blitt en fin gjeng - jeg gleder meg!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Eiendomsmegler Krogsveen

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing