• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Marits næringsblogg uke 8 2014

Som tidligere nevnt så samarbeider vi tett med de øvrige næringsforeningene og NHO om mange prosjekter og konkrete saker.

Sist uke la forskere ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold frem rapporten «når IKEA kommer til by’n». Rapporten er en del av forprosjektet som har som mål å utvikle et større IKEA prosjekt i Vestfold. Dette er utrolig spennende, interessant og ikke minst viktig informasjon for hele varehandelssystemet i Vestfold!

Forskningen på slike storetableringer tilsier at IKEA etableringen vil øke omsetningen av varige forbruksvarer, gi nye verdifulle arbeidsplasser og endre Vestfoldingenes forbruksvaner.

Vi ønsker å bidra til å gjøre denne kunnskapen og disse erfaringene kjent, slik at vi kan utnytte IKEA-etableringen til å styrke regionens attraktivitet som handels, etablerings- og boområde.

Har du interesse av å lese rapporten i sin helhet, eller noen meninger om dette generelt? Ta kontakt med meg på mobil eller mail marit@sandefjordnaringsforening.no.

På bildet ser du deltakerne fra Sandefjord på møtet (på HBV fra høyre: Bjarne Trollsås Grubbestad Eiendom, Anett Eriksen, Tinnies Hus, Marit Sagen Gogstad, Sandefjord Næringsforening, Kjersti Johansen, Hvaltorget, Elisabeth Teien Sandefjord Byen Vår)

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Norway Power Yoga AS

Tilbud fra Matlykke og Ruby Elise Blomsterverksted