• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 8 2014

Som tidligere nevnt så samarbeider vi tett med de øvrige næringsforeningene og NHO om mange prosjekter og konkrete saker.

Sist uke la forskere ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold frem rapporten «når IKEA kommer til by’n». Rapporten er en del av forprosjektet som har som mål å utvikle et større IKEA prosjekt i Vestfold. Dette er utrolig spennende, interessant og ikke minst viktig informasjon for hele varehandelssystemet i Vestfold!

Forskningen på slike storetableringer tilsier at IKEA etableringen vil øke omsetningen av varige forbruksvarer, gi nye verdifulle arbeidsplasser og endre Vestfoldingenes forbruksvaner.

Vi ønsker å bidra til å gjøre denne kunnskapen og disse erfaringene kjent, slik at vi kan utnytte IKEA-etableringen til å styrke regionens attraktivitet som handels, etablerings- og boområde.

Har du interesse av å lese rapporten i sin helhet, eller noen meninger om dette generelt? Ta kontakt med meg på mobil eller mail marit@sandefjordnaringsforening.no.

På bildet ser du deltakerne fra Sandefjord på møtet (på HBV fra høyre: Bjarne Trollsås Grubbestad Eiendom, Anett Eriksen, Tinnies Hus, Marit Sagen Gogstad, Sandefjord Næringsforening, Kjersti Johansen, Hvaltorget, Elisabeth Teien Sandefjord Byen Vår)

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!