• Seafront Logistics AS og Seafront Group er et av Norges største logistikkselskap i privat norsk eie. Enten det er behov for frakt til vanns, til lands eller i luften, så har vi løsningen.

• Vi hjelper våre kunder med å bli synlig i alle kanaler.

• Vårt mål er å levere velferdsteknologi som er av høy kvalitet, er enkle å bruke og som dekker et viktig behov hos brukerne.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Marits næringsblogg uke 8 - 2015

Forrige ukes høydepunkt..

.. var definitivt vårt eget frokostmøte og foredraget «Getting things done» med Morten Røvik. Han ga noen helt konkrete tips i forhold til hvordan man kan bli mer produktiv og effektiv i jobben, med noen enkle grep. Frokostmøtet blir arrangert på Sandefjord Videregående skole og Ungt Entreprenørskap hadde sin internmesse samme dag. Deltakerne på frokostmøtet fikk anledning til å besøke ungdomsbedriftenes utstilling etter møtet, noe bedriftene syntes var både interessant og morsomt.

Næringsforeningene i Vestfold og NHO hadde sist uke et felles møte på HBV (Høgskolen i Buskerud og Vestfold). Der fikk vi litt informasjon om skolen og hvordan de jobber med Telemark og en mulig sammenslåing i 2016. Dette vil føre skolen flere skritt nærmere målet om å bli universitet. Vi har også så smått begynt å planlegge en næringslivsdag på skolen, som i fjor.

Juryen i Årets Vestfoldbedrift er godt i gang og vi har i løpet av de siste ukene besøkt 3 nominerte / finalister i Vestfold. Det er veldig givende å få være med ut til disse bedriftene og høre hvordan de driver, historikken, om menneskene osv.

Ellers så anbefaler jeg deg å sjekke ut vestviken24.no, hvis du ikke allerede har gjort det. Dette er Amedias nye næringslivssatsing (foreløpig) i Vestfold, og vi synes det er et supert «tiltak» for å synliggjøre bedriftene i området. Tips gjerne om saker!

Ha en fin vinterferie eller helt vanlig arbeidsuke!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Nybrent kaffe på jobben!