• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Marits næringsblogg uke 8 - 2015

Forrige ukes høydepunkt..

.. var definitivt vårt eget frokostmøte og foredraget «Getting things done» med Morten Røvik. Han ga noen helt konkrete tips i forhold til hvordan man kan bli mer produktiv og effektiv i jobben, med noen enkle grep. Frokostmøtet blir arrangert på Sandefjord Videregående skole og Ungt Entreprenørskap hadde sin internmesse samme dag. Deltakerne på frokostmøtet fikk anledning til å besøke ungdomsbedriftenes utstilling etter møtet, noe bedriftene syntes var både interessant og morsomt.

Næringsforeningene i Vestfold og NHO hadde sist uke et felles møte på HBV (Høgskolen i Buskerud og Vestfold). Der fikk vi litt informasjon om skolen og hvordan de jobber med Telemark og en mulig sammenslåing i 2016. Dette vil føre skolen flere skritt nærmere målet om å bli universitet. Vi har også så smått begynt å planlegge en næringslivsdag på skolen, som i fjor.

Juryen i Årets Vestfoldbedrift er godt i gang og vi har i løpet av de siste ukene besøkt 3 nominerte / finalister i Vestfold. Det er veldig givende å få være med ut til disse bedriftene og høre hvordan de driver, historikken, om menneskene osv.

Ellers så anbefaler jeg deg å sjekke ut vestviken24.no, hvis du ikke allerede har gjort det. Dette er Amedias nye næringslivssatsing (foreløpig) i Vestfold, og vi synes det er et supert «tiltak» for å synliggjøre bedriftene i området. Tips gjerne om saker!

Ha en fin vinterferie eller helt vanlig arbeidsuke!

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!