• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Mens vi venter på Riga...

Det er ikke bare-bare å rydde plass i kalenderen til en medlemstur utenlands.

I skrivende stund gjør vi oss klare for avreise til Riga. Det er en liten time til oppmøte på Torp, og vi gleder oss til noen annerledes dager på jobb. SNF-turen gir oss mulighet til å snakke med medlemmer uten å skulle haste videre til neste møte – både dem vi kjenner fra før og noen nye.Det blir også tid til faglig påfyll av ulik art, og målet er å komme tilbake til Sandefjord til helgen med noen friske internasjonale erfaringer og ikke minst sosiale og hyggelige opplevelser i bagasjen.

Når to-tre dager settes av til en slik tur, blir det ekstra hektisk før avreise. Vi har hatt hendene fulle med å komme i mål med små og store prosjekter, og her er en rask oversikt over det vi har landet siden forrige oppdatering:

• Gjennomført generalforsamlingen, på tradisjonelt hvis og i henhold til vedtekter. Her fikk vi blant annet ønsket de nye styremedlemmene Morten Gran, Knut Glenna og Frove Løvmo velkommen. Samtidig takket vi Roar Kaupang, Pål Badski og Jon Øyvind Hansen for innsatsen.
  • Vært på ulike bedriftsbesøk i Sandefjord, med Fylkesmannen, ordfører og NHO Vestfold. Vi besøkte Torp Sandefjord Lufthavn, Jotun og Viken Skog.
  • Vi har hatt minst et dusin møter med bedrifter, både medlemmer og andre, gründere, sponsorer, presse, mulige mentorer, fylkesordføreren osv osv.
  • Arrangert et frokostmøte – hvor vi skal komme tilbake til evalueringen i neste innlegg.
  • Utarbeidet en digitalkampanje for Tenksandefjord.no. Planlagt oppstart er uke 15.
  • Sendt ut nyhetsbrev; både til næringsforeningens medlemmer og samarbeidspartnere, samt ett til alle interessentene som har registrert seg på www.tenksandefjord.
  • Planlagt kommende møter og arrangementer – blant dem er Torpkonferansen, som vi for alvor har begynt å kikke nærmere på.
  • Siden sist har Marit avsluttet sitt styreverv i  NHO Vestfold. Hun har sittet i to perioder, men sender nå stafettpinnen videre. Det er liten tvil om at hun har mer enn nok å fylle dagene med på sin egen arbeidsplass.

Da gjenstår bare å si ardievas (ha det bra på Latvisk). Følg med i sosiale medier for oppdateringer.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Meld deg på IDÉ United 2017

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi