• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Nå braker det løs!

Vi har brukt en god del tid på detaljene rundt Torpkonferansen de siste dagene. Det er MYE å huske på!

Nå er det kun få dager igjen og vi gleder oss til gjennomføringen. I skrivende stund er det mer enn 273 påmeldte – og det er vi ikke så rent lite stolte av! OBS husk at det er siste frist for påmelding denne helgen.

Vi har vært i full aktivitet den siste uken, og til tross for / på grunn av at mange har høstferie, så har vi fått gjort en hel masse.

En engasjert Ivar Langemyhr i HLO har tatt med på en fottur i Sandefjord, med fokus på noe av Sandefjords viktige historie. Det er mange som tar med grupper på slike turer og anbefales på det sterkeste!

Vi har selvfølgelig også mye annet spennende på gang. Siden sist, så har vi hatt mange spennende og hyggelige møter med våre medlemsbedrifter og vært på en to-timers studietur til Tønsberg.

Vi har blant annet arrangert den første Bakgårdslunsjen, og et spennende frokostseminar om IKEA-etableringen i samarbeid med Sandefjord Byen Vår og Høgskolen i Sørøst Norge. Og så avsluttet vi sist uke med å sende ut nyhetsbrev nummer 3 – og det kan du selvølgelig få tilsendt om du ikke allerede har mottatt.

Husk at du kan følge oss på alle sosiale medier; insta, face og snap! :-)

7. oktober 2016

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Grans Oktoberfest 2017

VIEW Frilans AS

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?