• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

«Stang inn» for næringsforeningen!

Det er fortsatt full kalender for oss i SNF, og vi begynner med det viktigste fra siste uke; nemlig fredagens møte i Sandefjord Næringsforum. Her møtes styrelederne fra Sandefjord Håndverks- og Industriforening (SHIF), Sandefjord Byen Vår (SVB) og oss, og i tillegg er kommunen representert med ordfører, rådmann og næringskoordinator. Denne gang sto flere viktige saker på agendaen, som felles Vestfold-deltagelse på Oljemessa i Stavanger (ONS) i 2016, etablering av et gründerhus og ikke minst Grenseløse muligheter. Henrik orienterte for første gang om prosjektet, og Cathrine Stensland fra Metro Branding var med for å vise noen smakebiter fra kampanjen. Det ble svært godt mottatt!

I tillegg deltok Marit på styremøtet til NHO Vestfold, hvor blant annet en gjennomgang av og kommentarer til en omverden-analyse, sto på programmet.

Videre feiret vi Sandefjord Fotball, som fylte 17 år og inviterte til frokostmøte. Akkurat nå har de ikke så gode resultater på banen, men de er innmari gode til å servere frokost og skape god stemning. Det er alltid noe å lære av andre.

For vår egen del står høydepunktene nå i kø for mange av prosjektene våre, og vi i SNF opplever nå utrolig bra flyt på flere områder. Fredag er det kick-off for bidragsyterne som er med på Grenseløse muligheter, og denne uken skal det også tas viktige beslutninger rundt gründerhuset. Vi venter også på tilbakemeldinger fra regionens olje- og gassbedrifter angående deltagelse på ONS.

Først har vi imidlertid fokus på vårt eget frokostmøte, som går av stabelen på Skagerak Int. School allerede i morgen. Her er det mange påmeldte, og vi håper vi sees. Det er også full fart for planleggingen og markedsføringen av Torpkonferansen 7. oktober. Programmet er spikret, foredragsholderne gleder seg og påmeldingen går over alle forventninger. Det er fortsatt ledige plasser, så meld deg på og bli med på en variert og spennende dag på Park.

Innimellom kontor- og planleggingsarbeid freser Marit rundt i elbilen. Den har sluttet å prate til henne, og sjåføren begynner å finne roen bak rattet. Følg med på Møllers Facebook-sider for ny oppdatering om elbilens gleder og utfordringer senere denne uken.

Sandefjord 14. september.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Det Gamle Røgeri AS

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Grans Oktoberfest 2017