• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Uke 12 - 2015

Vi i Sandefjord Næringsforening har lagt nok en aktiv uke bak oss.

Henrik har fortsatt å gjøre seg kjent med mennesker og rutiner, og begge har vært rundt om på en rekke møter og andre arrangementer.

Mandag deltok Marit i et møte hos Sandefjord kommune, sammen med Statens Vegvesen. Formålet var å diskutere innhold og prosess i forhold til en trafikkanalyse for Fokserød- og Kullerødområdet. I tillegg fikk vi tid til å snakke om andre tiltak som er satt i gang, skal settes i gang eller er ønsket i området:

• Pendlerparkering; den gamle grusbanen skal utvikles og kan brukes allerede nå.
  • Gang-/sykkelvei til Kullerød; kommunen har planlagt tre stykker i nær fremtid.
  • Gang-/sykkelvei helt til Torp; Vegvesenet igangsetter et forprosjekt i 2015.
  • Shuttlebuss er ønsket av alle, og det er enighet om at fylkeskommunen må involveres.

Tirsdag deltok Henrik på EY-konferansen på Farris Bad i Larvik. Temaet var status for AS Norge i kjølvannet av oljeprisfallet, og flere gode foredragsholdere var på plass. Dagen etter var Henrik dommer på Ungt Entreprenørskap sin Fylkesmesse i Skien Fritidspark. Fantastisk anlegg, super entusiasme og nesten 1.000 engasjerte ungdommer!

Videre brukte vi en del tid på å forberede vårt eget frokostmøte, som fant sted på torsdag. Temaet var høyaktuelt – by- og sentrumsutvikling – og nær 130 deltakere hadde funnet veien. Tilbakemeldingene i etterkant av møtet (evalueringen) tyder på at folk var fornøyd med både innholdet, lokalitetene og serveringen. Vi har som mål å ligge på et snitt over 4 (vi har en skala fra 1-5, hvor 5 er best) og setter stor pris på alle kommentarer og innspill. På den måten hjelper dere oss med å kunne stelle i stand interessante frokostmøter også fremover.

Resten av uken ble brukt til planlegging av kommende møter og arrangementer. Ikke minst årets generalforsamling – som går av stabelen 19. mars. Vi sees der!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det Gamle Røgeri AS

Icu Agency