Valgfrokost 25. august!

Med nøyaktig 20 dager igjen til valget, inviterte vi våre medlemmer og lokalpolitikere til valgdebatt.

Møller Bil Sandefjord var vertskap på denne valgfrokosten, som de etter en presentasjon sparket igang med en el-bilutfordring til næringsforeningen.

Videre fikk følgende 5 partier 3 minutter til innledning, hvor vi ba om et fokus på næringslivet;

FrP: Cathrine Andersen
KrF: Bror-Lennart Mentzoni
Venstre: Karin Virik
Ap: Arild Theimann
Høyre: Bjørn Ole Gleditsch

Etter innledningsrunden fikk publikum mulighet til å stille sine spørsmål til panelet. Ordføreren i Andebu, Bjarne Sommerstad, var først ute med å utfordre Sandefjordspolitikerne, med et helt konkret og relevant spørsmål rundt bruk av dyrket mark. Videre var det spørsmål rundt konkrete næringer, kommunens ansvar rundt lærlingplasser og frafall fra skoler, samt bygging av hurtigladestasjoner som fikk fokuset under debatten.

Publikum fikk mulighet til å stemme på vinner av debatten og det var Høyres Bjørn Ole Gleditsch som fikk flest stemmer, med hele 57%.

En stor takk til dagens debattlederne Anette Haldorsen (Consilio Kommunikasjon) og Øyvin Hansen (Andebu Sparebank), for en super innsats.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Eiendomsmegler Krogsveen

e2 = energy 2 everybody!