• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

• Den lille restauranten med stor smak!

• Gullsmed Sophia Brand finner du i hjertet av Sandefjord sentrum.

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!

Dagene og ukene før ferien har vært et race, og nå har vi kommet til bunns på to do-listen!

Ny ansatt i næringsforeningen

«Nye Sandefjord», Tenk stort, mange og engasjerte medlemmer sørger for rekordhøy aktivitet i Sandefjord Næringsforening.

Det har ført til at vi nå har medarbeider nummer 3 på vei inn. Vi er stolte av å ha passert 400 medlemsbedrifter i slutten av november. Størrelsen i seg selv er ikke noe mål for oss, men det å være store gir oss noen muligheter. Godt og vel 50 bedrifter har kommet til i løpet av året som snart har gått. Alle bransjer er representert, og nå har vårt nedslagsfelt økt også geografisk. På grunn av kommunesammenslåingen har vi henvendt oss mot bedrifter i Andebu og Stokke. Vi ønsker å representere et så bredt spekter av det lokale næringslivet som mulig, og det er en tanke vi tar med oss inn i den nye kommunen.

Med styret i ryggen har vi derfor besluttet å øke vår kapasitet. Fra 1/1-2017 har vi ansatt Mona Visted i en 80 prosent stilling som administrasjonsmedarbeider. Mona Visted er 39 år gammel og utdannet markedssekretær ved Wang Handelsskole. Hun har siden 1998 har flere kontor- og administrasjonsstillinger i flere ulike bransjer, og de seneste årene har hun jobbet som HR Manager hos Ocean Maxwell AS i Sandefjord. Mona er godt etablert i Sandefjord, med mann og to barn.

Administrasjonen i SNF har hatt mange arrangementer og lange arbeidsdager i året som snart har fått, så vi gleder oss til å få en kollega til. Med Mona på laget vårt regner vi med å få enda mer tid til å ta en aktiv rolle i utviklingen av næringslivet i Nye Sandefjord og ikke minst følge opp dere medlemmer. Vi kommer til å ha nærmere 30 arrangementer i 2017. I tillegg skal vi ta vare på våre 400 medlemsbedrifter og holde løpende kontakt med kommunen og andre samarbeidspartnere.

Det er liten tvil om at dette vil gi oss et kraftig boost. Mona er veldig dyktig til å holde kontroll og ta seg av det som skjer «bak kamera». I tillegg er hun en blid, energisk og positiv jente – ikke helt ulikt oss to som allerede jobber her, kanskje – så vi gleder oss stort til å få henne om bord.

Daglig leder
Marit Sagen Gogstad

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Her kan du laste ned vårt nye magasin:

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Endelig sommerferie!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Mitt Sandefjord - Sommertilbud